Piantà un zitellu

Plantà u zitellu annantu à una pignata o cunchju da i primi misi di a vita hè un metudu per furmà un zitellu per a sazienda, intelligenza è cuntrullà u corpu. Inoltre chì questu hè una occasione maravigliosa per a mamma è u zitellu per apre a sente l'altru.

Sta tècnica ghjuntu in noi di l'Africa è di l'America miridiunali. Hà esse practiced there from time immemorial, à questu ghjornu. Per l'abitanti di questi paesi, u piantaggiu hè un prucessu naturali, una parte integrante di a cura è a crianza di u zitellu.

Quandu mi pozzu paese un zitellu?

Ci hè cunsigliu di inizià a piantana da a so nàscita di u zitellu. U primu pricurisce, u più veloce scopre i signali di u to figliolu. E ellu, per quessa, sferia prestu i so brami.

Cumu fà plantà un ziteddu?

Sposcione, finu à chì u zitellu ponu esse solu (6-7 mesi), ùn hà nunda di fà cù u pignasse. U postu di piantazioni deve esse cum'è cusì cumunu per a mamma è u zitellu. A pusizioni più preziosa:

  1. In a pusizione seduta, pigliate u zitellu è cunsigliu cù una mano paralilla à u corpu di u zitellu (se a manu ghjustu rispunsevuli, da pressu per piglià a stessa, pigliate a cala di u zitellu è piglià u ghjinochju à u panicu).
  2. A mane di u manquerellu u mancu ghjucu a mane di u ghjornu, ancu intrezziata in u ghjinochju.
  3. Cù a to manu ferita, traspiritu i genitali di u zitellu è dicenu "pss, pss" o "ah, ah".
  4. Prima di cultivà hè megliu per dà à u zitellu un prugettu o l'altru liquidu (se u zitellu hè nantu à l'alimentazione artificiale).
  5. Ùn vi scurdate di mette u bacinu sottu i vostri pedi, quì chì quandu u sviu si stalla.
  6. Sì avete un figliolu, pudete aghjà adjustà a direzzione di u jet.

Peculiarità di cultivà

In i primi misi di vita, u zitellu sperimenta certu cunfortu di u sviu è si porta ancu cun forza di prima di l'iniziu di u prucessu. U vostru còmpiu hè di attachete à u vostru pettu è di pona, ogni volta per a morti. Dopu un pocu dopu, intende, cumu si u ghjovanu pò cumporte davanti à a defecazione o a micció.

Un primu pianu prumove a crescenza di u corpu, tk. Parechji volte in un ghjornu, u zitellu hè svilicatu à a parti infermale di u troncu.

Quandu si mette u zitellu nantu à a pignatta?

Nantu à u pezzu, u zitellu poni nè postu più primu da 6-7 mesi, finu à chì hè prontu à preparà per questu. Hè permissibile di pattighjà un pote, quandu puderete pudè impregnassi cù u prucessu. Ma unu ùn deve micca cunnessi u metale di cultivà cun accordu anticu cù u primu indiè indipindente di u pezzu da u zitellu. A probabbilità, conscientemente, andà in lavamai senza l'aiutu, ùn pò micca più prima di un annu è menzu. È solu per l'età di dui anni, ùn averebbe micca prublemi à voi o ellu.