Conjunctivitis in nascita

A Conjunctivitis in i nei hè cumuni. I so sintomi iniziali sò: rossu rossu di l'ochju, regu, infezzjoni di u secutu ochju, l'apparizione di una filosa blanchissima nantu à a mucosa.

In konġuntivite purulente, ci sò parechji autri signori: assai pus pusate à l'ochji, puffiness, vermiglius, glazik ùn hè micca apartu dopu à u sonu per l'aderenza, irritazione di a mucosa.

Sta maladie hè sempre assai simili in sintomi à u scupertu standardu di u lettuce duct, chì devenu ancu esse trattatu, altri ùn pò ancu entra in konġuntivitis.


Cause di a malatia

I causi di l'infezzione cù i zunitziuniscenu infante sò infezioni durante u travagliu, una povira immunità, micca cunfurmità cù a fugliale di u corpu di u zitellu, a cugliera di l'ochju. A maiò parte di i motivi dipennenu di a salute di una donna, perciò hè megliu per prevene a cunghita di u cumunitivu perchè à guarisce.

Trattamentu di konġuntivitis

In u nisun casu ùn deve esse una criatura criatura di l'autodetazione. Prima hè bisognu di verificà chì questa cuntaziunitis. Per fà questu, deverà chjamà u duttore per fà un diagnosi.

Se u trattamentu di a conjuntivitis in i nei novi ùn viaghjanu à u tempu, l'infuzione purulente pò esse trasmessa più. U zitellu ùn hè ancu formatu osse è i septumi - mentre chì hè sempre cartilaggiu sugliu. Dunque, hè faciule per derrota pus.

Quistanu a quistione: cumu per trattà a conjuntivitis in i culminati? I medichi più cumuni per u trattamentu sò eterna regulare è massaggi, raramenti quannu i medicatori sò prescritti.

Pò esse:

U massaggio di u lettuce hè ancu prescrittu. A più impurtante hè di adherisce bè à a prescription da u duttore. I ricetti d'avè ùn ponu micca usatu, perchè a salute di u zitellu hè moltu fragili. Sì qualchì dubbitu, chjamate u duttore è fate a question.

Se dopu à u cursu di trattamentu, a konġuntivitis in u zitellu ùn ricetta, u più impurtante hè di pacenza è seguità u trattamentu. A rapida di ricuperazione dipende nantu à l'immunità è a salute di u zitellu. A più impurtante ùn hè micca a prutezione è circundà u vostru figliolu cun cura è cura, perchè ùn hè micca cusì faciu per ellu. Inoltre, ùn hà micca bisognu nunda. E cu manichi di Mamma, sò u locu più sicuru è più sicuru induve falte e malatie.