Ferraura per a furtuna

A ghjente hà longu usatu diversi salotti per pruteggiri i so omi da a negatività. U sucietà più appassiunatu hè a ferraghju per a furtuna è a furtuna. Pudete, sicuru, cumprà una ferrazione decorosa, ma u più putente è putenti hè l'ughjettu chì era nantu à u cavallu.

Perchè u simbulu di furtuna a ferra?

In i tempi antichi, solu e persone puderebbe avè un cavallu, chì, inoltri, sò stati considerati fortunati furtunati. E persone cridenu chì, se truvate una ferraghju, pudete cuntà una vita felice è prusperu in u futuru. I cavalli isulani sò cunsiderati simboli di forza è di fertilità, chì significanu chì un putere tali si passa à a ferra.

À a ferraghju per a furtuna hà travagliatu, hè necessariu di portà qualcosa di sacrificiu. S'ellu hè statu datu da questa persona, poi li paganu un santu simbolicu. Dopu avè truvatu a ferraghju nantu à a terra, lasciate una munita in questu locu. A forza più grande hè utilizata da a ferrazione. S'ellu hè bruttu, deve lavavvi, lavbe è oliu.

Cumu colpa una ferrazione per a bona furtuna?

In generale, l'amuleto pò esse pendu in parechji posti, tutta di l'effettu chì vulete acquistà:

  1. U locu ideale hè sopra à a porta di a porta. Hè impurtante chì l'estremità sò signalati in altu, in questu casu a ferraghja personificà a tazza entera è rende a ricchizza, a felicità è a fortuna in casa. Se mette à u cuntrariu, questu hè "cornuti", si serve cum'è guardianu à l'energia negativa, diversi spiriti maleci è altre prublemi.
  2. Sì avè attache a ferra, chì porta a bona furtuna, in l'internu di a porta, da prutege a felicità è cunsulazione in a casa. Inoltre, a casa darà furtuna. Se u so ughjettu da l'esternu, significa chì a ferrazione mantene a foglia è serve com'è guardia à l' ochju ghjocu .
  3. Pudete metà una ferra in u carru. In questu casu, prutege u purtonu nantu à a strada da accidenti è parechji falli.
  4. A ferraghju deve esse aghjuntu cù parechje unghje perchè ci sò pezzi. Prima di vapeur, hè cunsigliu di manteneu a manu di tutti i membri di a famiglia.