Magia bianca - conspirazione di soldi

A magia bianca di u flusu hè tutartamenti inutile è cù i rituali tutti pò cunsultà à a vulintà. Grazie à parechji riti, hè pussibule creà e cundizioni favurevoli per migliurà a materia esferica. In prima, ci si dettu esce, s'ellu ci hè micca credoi in un successu rizultatramentu, hè megliu mancu à cumincià à inizià un rituali .

Magia bianca per attruverà soldi

A spessu si spinge à l'aiutu di e Pertenezi Superiore per attruverà flussi d'accunsenu à elli. Ci sò parechji rituali diffirenti, cunzidienni a simplici di elli. Pudete cuntrollu in ogni mumentu, per esempiu, prima di andà à a tenda o à a cunclusione di qualchì transettazione. Per questu, dicenu à voi stessu:

"In your purse hè u vostru dirittu, u vostru tesoru hè u mo tesoru. Amen ".

A custera cusì influenza influenzallu u flussu di risorse materiali.

Pigliate un altru pratiche tutale di magic bianca per soldi, chì ti darà soldi à voi stessu. Avete bisognu di gastru à a nova luna. U primu ghjornu di a nova luna à 12 ore di sera, sata nantu à a strada, sottu 12 muniti in manu. Ci vole esse posta per chì a lumera di a luna acimenta. Dopu quì, dicendu 7 voce forti:

"Tutti quelli chì cresce è vive, multiplicate da a luz di u sole è di dinari - da a luce di a luna. Aghju soldi. Multiply the money. Aghjunghjenu soldi. Me (u vostru nome) hè riccu, venite à mè. So be it! ".

Allora, struisce assai e muniti in a manu è quandu avete in a casa, mette in a purse.

Cumu attruverà soldi da magia bianca nantu à una luna piena?

L'energia putente di a luna acteghja cum'è un magnetu per attruisce u flussu finanziariu. U ghjornu di a luna piena, ci vole à piglià u so propiu purse, allastu tutte e soldi, carte, etc. Polazzu nantu à a finestra, perchè u chjaru di a luna cuminciò per 3 ghjorni: davanti à a nova luna, dopu à quellu è u ghjornu di a luna. Prima di vultà à senti ogni ghjornu leghje per ellu cum'è e parolle:

"À u celu di l'astri, quantu in i mari di l'acqua, cusì à a mezza cartera permette stà assai soldi è sempre bè per una vita còmicu. Amen ".

Dopu quì, mette in i purtii, è 3 ghjorni dopu leghjite stu fècenu di magia bianca per soldi:

"Quì sottu postu a nova luna, u servitore di Diu (nome), benedizzione, a luna a chjar à u caminu, e porte da e porte, a porta da a porta, u sole rosu sarà ghjustu u roghjunu di a matina, caldì a terra. Nisunu s'atreva a tuccari la macchina da u troncu, per quessa, l'esclave (Diu) di Diu (nome), nimu hà vendu a morte, micca per parolle, attraversu o pensatu a mo vita. À tutti i mio nimici è di u diritariu prughjettatu, u salitu in i mio ochji, è a caghiaru grisza nantu à a mo lingua. In u nome di u Patre è di u Figliolu è di u Spiritu Santu.

Dopu à questu, hè necessariu di gastru tuttu u dirittu chì era cunghjuntu in u stessu ghjornu.

Rituali di truvà soldi

Se necessite un ammontu specificu, per esempiu, ùn hè micca abbastanti cumprà una certa cosa, puderete conduce un ritu. U culore verdu dessi finanziari, perchè per u rituali avete bisognu di una candela verde, è di l'alfabbetu seccu. Nant'à a candela, scrivite u vostru nome è a cantità scema, è cundiscenu cume l'oliu vegetale è u roll in a basilica. Allora putissimu focu è contu a trama a magia bianca per i soldi:

"U soldi vene, u dirittu chianci, i soldi seranu attru in my pocket."

Un pratiche per attruverà soldi è bona furtuna

Per fà un rituali hè necessariu di piglià:

Nantu à u tavulu, pusau e candele in a forma di un trianculu cume seguenti: in u centru, ci hè una cannila bianca, à a destra è una volta ligeramente di u marrone, è à a manca ancu sopra u verde. A distanza annantu entre elli ùn devenu micca esse più di 10 cm. Prima, chjama una candela bianca è dì:

"A flame hè cum'è una ànima, l'ànima hè cum'è una flama".

Allura chjare marrone è dì:

"Casi in l'atti, i manere in manere, tutti namozah".

A fine, lumi u vela verde è dicenu:

"Profit in earnings, soldi in soldi".

Pettite e vostre mani in i lati di u triangulu è eterene per un tempu. Allora movi brusquement a tutti i candelotti inseme è dicenu ste parolle:

"In a putenza, in u putere, u putere, cun u putere è cù questu putere."

Lasciate e candele per creme è quandu surtenu micca, ùn lascià micca a cera, ma salvà cum'è un talismanu .