Shock: l'edizione Wired sottu nantu à a porta di a photo di "beaten" Mark Zuckerberg

Videndu sta foto, parechji utenti di a riti suciali Facebook sò cuminciati à pèrdita per ricercà a reta per informazioni nantu à quale è quale chì circustanza chjappà Mark Zuckerberg. Ùn fate micca questu, cù u capu è fundatore di una di e rete soziale più massivi, tuttu hè in modu, è nantu à a tappa di l'affari di Marzu di u Wired hè un collage riescitu.

Infatti, in a pubblicazione vi trova un intervista interessante cù u Signore Zuckerberg intitulé laconically - "Facebook: dui anni in l'infernu".

A realta di Internet hè luntanu da a verità

U CEO Facebook in ditaglii annunziati à ripertorii annantu à u periodu difficultu di fallimentu, chì survigliò à i so foglie in l'ultimi dui anni. E qualchissimu tipu di ritrattu è tantu stranu, dumandassi? Eccu un tipu spirimèntu di l'artista novu Jake Rowland. A so averia era di creà un missaghju viulente chì illustra l'idea di l'articulu.

COVER STORY: Duv'à dui anni, hè stata nfernu di Facebook. U 51 oghje u anzianu funziona dipinta una figura di una cumpagnia tramanda cù i prublemi chì hè causatu, è un CEO chì l'optimismu tecnicu hè circa u fretu cumu si pruvate per rimpiazzà l'https://t.co/mAQJm3rYCp pic.twitter.com/ IK2fArcC6i

- WIRED (@WIRED) 12 di frivaru 2018

Jake Rowland hà sappiutu stu travagliu:

"In spessu, l'utilizatore di a reta soziale pò esse difficili di sapè induve a verità è quì chì a menti hè. È nantu à a vastezza di Facebook hè chinu di such novità falsa. Ultimamente, a manipulazione di percepzioni hè abbastanza cumuni ".
Leghje ancu

Di sicuru, questu hè micca una scusa per rinuncà e rete soziale è microblogging, ma per filtra l'informazioni in l'era digitale hè simplice necessaria.