U fundatori di Facebook Mark Zuckerberg addivintà u babbu di a seconda volta!

Oghje Priscilla Chan ha datu a so maritu, Mark Zuckerberg, figliola! I parechji ricèvenu parenti cù amichi è famiglie, è u poviru felice anu sappiutu di scriviri una parola di salutazione à a figliola Augusta è pò esce a prima foto cumminciata in una pàgina Facebook!

Augusta, semu cuntenti di benvenutate! I è a to mamma hà scrivite una lettera annantu à u mondu in quale avete a vive è crescenu. Speremu chì ùn vulete micca crisciutu!
Mark Zuckerberg cù a so figliola maiò è a moglia Priscilla Chan

U programatore è u filantropu cumanda i so sperimenti in una lettera no solu cù a so figliola, ma ancu cù l'esercitu miliezulu di abbonati chì anu aghjustatu più di 55 000 rimpressioni cù felicità è volte.

Caru Augusta, sìammu assai affacatu per vèllinu. Quandu Maxim hà nascutu, avemu dinò scrivite una lettera di e nostre esperimenti. Avete è ella in a so vita in un mondu cun un livellu di educazione, cù u minimu numaru di malatie, in una sucetà più forte è ugguali. Cumu tutti i scontri muderni di a scienza è a tecnulugia, a vostra generazione deve viaghjate megliurà a nostra, è avemu da fà a nostra cuntribuzione è u massimu di sforzi per ottene stu scopu. Parechje ùn cree micca questu, ma otteneite cuncepimentu chì e tendenzi pusittivi viaghjeranu avanti, grazi à a vostra generazione.
Priscilla Chan è Mark Zuckerberg cù i so figlioli
Invece di scrivite nantu à l'impurtanza di cultivà è di l'avvene, vole à scrivevi nantu à l'impurtanza di u sensu è di diventà a zitella! U mondu hè un locu seriu, per chì hè bisognu à avà per assignà u tempu per sceglie è ghjucate. Spergu chì avete lettu i libri è i storii di u duttore Seuss, è forsi in u futur vi venerà cù storii di Vipper of Vipp. Vogliu è Max à cavallu in i carruselli, per tantu, finu à chì pudete dumandate un cavallu culuritu. Vogliu chì fà campà per ghjunghje è culminate cunghji per a nostra casa è di iardia. E allora, stanchi di i bumbuti, sarete ripidatu. Vulemu chì vulete sentisce u nostru amori è cura per voi ancu in un sognu!

Hè cunnuscitatu chì u poviru felice hà prutrezzioni di piglià un licinziatu di maternità di u settembre per aiutà à a so sposa in a cura di u babbu è a figliola di sente, Maxim.

A zitella hè un tempu magicu. Tandu sarè un zitellu in avanti, ùn hè micca micca incontru è diventate u presentanu. Avete noi, genitori, è faremu u nostru puntu per fà u munnu megliu per voi è per tutti i figlioli di a to generazione. Augusta, averemu assai, è desideranu in a vita sola gioia, l'amore è l'speranza per a felicità chì dà. Cù amuri, a mamma è u papà.
Leghje ancu

Unemu in i bisogni di a felicità è di a salute di u Augusta novu, sò cunvinte chì cù questu strattu à a crianza, hà crisciarà u zitellu felice!