Perchè l'occhi soglii?

Qualessu tipu di nomi di animali ùn sò micca chjamati l'occhi. E u specchiu di l'ànima, è a finestra à u mondu, è sapori preziosi o àgates, è solu megliu decorazione di a fàccia. Ma certi volte u decoru sarà spusatu è nuvole. Oghji cose d'astu, blush, acqua è prucezione, è chì cun questu ùn si sanu ancu eseguitu. Suggeremu avete da andà in a clinica più cercana è avete tutte prima cosa in tutti i medichi ophtalmologista. Cusì dicenu, avemu da piglià mette preventivi. Dopu tuttu, prevenzione hè u megliu trattamentu, è a nfurmazzioni hè un arma putenti à contru à qualsiasi numme. Cusì, cuminciamu.


Perchè l'alivu, l'acqua è l'occhi pruneta in adulti o zitelli?

Sicondu Olga Nikolaevna, un ophtalmologu cù 20 anni di spirimintana, i ragiunamenti per quale l'ochji di u babbu saranu rossi in l'ochji o l'acqua, l'ochji eranu rubani è blasgi in adulti, assai. Tra d'elli, e diversità di malatie, è u glaucoma, è a fatigue abitudineale, è l'influenza di l'ambientu, è a presenza d'objecti straneri in l'ochju, è lenti aghjustati in forma incorrecta, è ancu l'amori di l'alta temperatures in u bagnu. Allora parlemu di tuttu in modu.

Perchè u rubustru e strà i bianchi di l'ochji cù a conjuntivitis è di glaucoma?

Conjuntivitis hè una inflamazioni di a cunghjunzione, una di e membrani di l'ochju. Rednesse in questu casu hè unu di i sintomi di a malatia, una reazzione peculiarea di l'organu di visione à l'agenti causativu di a malatia. Per esse scantatu ùn ci hè nunda. Quandu a suluzione passe, maladie anu da spariscia ancu. A cosa principalu ùn hè micca di l'autore, ma in tempu di circà l'aiutu di un duttore.

Ma cù u glaucomu, u vermiutu di l'ochji hè digià assuciatu cù i fenomeni vascular. Ssu nome, cù pressione intracraniale è intoculale. Vessels à u stessu tempu spasmodiruyutsya, u sangue ùn pò micca fluintu liberamente, accumule in u zitellu sosudiki è tene in un tinte viole. Semu devi esse nutatu chì cù sta maladie, per regula, solu un ochju si vitture. L'unu di u quale oghje u spasmamentu, è a pressione si sviluppau. Stu prublema hè ancu risoltu da andà à l'oculist. Inutili, ponu esse cunsirágii assai cunsummente, finu à a perdita di a visione.

Perchè l'ochji di u zitellu rubiu?

A risposta à sta quistione hè spessu o allergia, o cresce in l'ochju di qualche corpu straneru - aria, sporche, etc. Pigliate l'allergenu o rinfriscà l'ochji, è i vermi passeti.

Perchè l'alivu è bluccante di l'ùtimi o dopu à u bagnu?

Un altru raggiuni per l'oghjocazione di rossi è prucidi in l'ochji pò serve as lenti scagliati incorrectamente. Questu hè pussibule in alcune si un solu pratiche di lenti di lenti hè utilitate o reguli d'higiene ùn sò micca segui. È dinò cun utagine, questu, una pusizioni inestabile di u globbu. Sta cundizzioni hè assuciata cù u travagliu imparu di i musculi d'ochji. Unipochi sò dèttili, l'altri sò più forti, in questu unicu puntu a so forza hà cambiatu in i posti e pruvucarà l'uppuru per trasfurmà continuamente. Se si mette un lenti in un tale ochju, allora si movanu, si stà sempre u rubbitu. U fruttu di a friczione è sarà l'emergenza di rossi è lacrimazione, ùn importa ciò chì hè lussu è cunfortu di a lenti ùn ti pare micca prima.

L'altitudine temperature ùn sò micca a megliu opzione per i nostri ochji. A membrana mucosa di u ballu d'occhiu hè sensitiva assai, un soprapergente potente pò assicurà, è se perspira, l'effettu negativu aumenta assai. Hè per quessa chì certi persone stampiati è prughjetti l'ùacchi dopu u bagnu. A strada, u listessu effetti vene sottu a influenza di l'acondicionatu, ancu in questu casu l'aria hè fresca. In u stessu gruppu si pò aghjunghje è una longa seduta à l'urdinatore o à u televessu. Dopu tuttu, da un monitoru luminoso o parolle di publicamente publicamente, i nostri ochji sò assai stancu, prima acqua, è secondu è siccati.

Chì se l'ochji girannusi, tènninu è bichettà?

A risposta più simplice è più corta hè di guariscenza. Eppuru, cumu, u duttore vi dicerà. A principal cosa, ùn tira micca è à i più luntani di a malatia andà à un spicializatu. Cundite à i vostri ochji, è vi serveanu da a fede è a virità per parechji anni.