Cumu crideva una sirena?

Parechji in zitiddina amava u gustu di a sirenita è hà sunnatisfà cù una bella donna cù una cuda. Cù eccitanti marini associati un gran numaru di miti, per esempiu, si creia ch'è u marinore chì si mette nantu à u so modu, mori. Sirenidi sò l'spiriti di l'acqua chì ci piace à basgià in u sole è ammirazione di a luna. Dapoi u tempu anticu, a ghjente hà cunnisciutu cumunità à una sirena è li dumande à cumpensà u so desideriu cherished. Certi cresienzi anu usatu, per chì ogni persona hà a pussibilità di scuntallu cù a bellezza di u mare.

Cumu si chjamassi una bona sirina?

Ci hè parechje manere di fà cumprà. Pudete causà spiriti in modu diffirenti è in posti diversi. Portonu à a vostra attenzione l'opcions più famose.

Cumu crideva una sirena di i desideri?

Per cajole l'ispìritu di mare, bisognu di piglià un rigalu cun voi è hè megliu se hè fattu di materiali naturali, per esempiu, una nova scallola fatta di legno è un coltello di cunchili. In una luna piena à a sera, ghjunghjenu à l'stagno, si pusà per l'acqua, dissolve u capiddi è pentene cun un pente. I capelli chì ferma in u pente, fate l'acqua è dicenu:

"I capelli, i mio capelli! Dàtene u spiritu di l'acqui! Allura chì a sirena partò, è u capelli facianu l'aiutu.

Ùn fighjate à l'acqua, chì u spiritu pò piglià cun voi. Dopu à quì parolle, dumandate tuttu ciò chì vulete, è u lamparaghju in l'acqua, un rigalu preparatu.

Cumu di summon una sirena senza luna piena in casa?

Pigliate u bacinu, pour acqua in questu è pùa in u pianu. Apagar a luce è trascriva i purità. Sitimi vicinu à a pelvis in a pusizione di lotus è dicenu 3 volte:

"Mermaid, venite!"

Sì l'acqua di u tarritoriu fù calda, u rituu hè successu, è u spiritu di a bellezza di u mare. Dopu chì pudete dumandallu di cumpiendu u so desideriu cherished.

Cumu puderà chjamà una sirena per ghjornu in a tarda?

In principiu, per invoca l'ispìritu di u mare, pudete aduprà tutte l'opzioni d'avè, ma a prubbabbilità chì ellu vulerà vena un pocu, cumparatu cum'è se cumendate u rituali in a sera è più più duranti a luna piena. Per esempiu, pudete aduprà stu metudu in casa. Aghjustate i purità, pigliate un vetru di acqua, mette una cunceta è un pezzu di sali. Allora lu situate nantu à u tabbulu di a finestra, perchè a luna llena riflessa in u vetru, è dicenu questi tri voti:

"Mermaid, venite!"

Dopu chì andate à u bagnu, spiegà l'acqua, lume 3 veteli, senza nclusa a lumera, dì:

"Mermaid, venite e fate a vostra cuda".

Se sente una risata o l'acqua hè calda, allura u spiritu hè venutu, è pudete dumandà aiutu.

Cumu pudete chjamà una sirena per sente a so cantu?

Per sente a voce di questi spiruti di u mare ci vole à parte à a sera à a spiaggia, à un locu induve ùn ci hè nimu, pigliate cun voi 2 vetriche cristalli cù u vinu biancu è biancu. Dopu avè un zoccu di vinu biancu, abbandunate i vetru nantu à a spiaggia à u bordu di l'acqua è dicenu:

"U biddezza d'acqua cun mè, è da cantà a canzona".

Dopu quì, avete bisognu di alluntanà da a spiaggia è à sente i sona. Quandu senti u cantu, ùn và micca andate senza sensu listesse à a fine. Dopu chì i sirenii stanu di cantari, aspittà un pocu, è volte à a spiaggia è tirannu in l'acqua rigali preparati.

Cumu sustene u spiritu di una sirena da u mare?

Per fà esse rituali, avete bisognu à piglià l'argentu di ciumi è a tenente in le mani, dì in un sussurgiu:

"Viu ciò chì hè chjucatu in u fondu di u mari".

Dopu quì, fighjenu u mari à traversu l'annu, mentre cercone un ochju. Hè necessariu di mantene in luntanu da a spiaggia. Dopu chì a Sirena faci un signu, tira l'annu à ringrazià à u spiritu di u mare.

Cumu puderà invià una sirena nantu à una luna piena?

Per stu rituali , ci vole à avè un perli di cunchuli. Puderanu cumprà à a tenda o fatti da elli. Hè impurtante chì u numaru di cunchiglia hè imparu. Ogni cunti finessi nantu à una petra chì prutetta da l'acqua, è dicenu:

"Mermaid, quì hè un rigalu per voi!" Venite, pigliate è ricumpende!