Pruggiu

Qualchi avemu a pagari attenzione à un accessori cum'è pane. Ma per parechji seculi parlava di appartene à un certu estru in a società, è oghje hè un subjecte di moda è quarchi à tempu una travagliu d'arti.

Storia di un pannu

Un accessu necessariu è di moda di tela appare in Roma antica in u 2u seculu - hè stata utilizata per spectattori è attori in teatrini è in rendimenti. À u listessu tempu, un analoguu di cartau era spartu in Chine. In u Medievu, u pappu era un attribuu invariabili di l'amanti: e donne anu accatastatu cù a lanna di i so cavalieri in tornei. In u Rinascimentu, i panchili di cordone eranu un lussu è eranu usati solu da i signori riculi è nobili.

In Oriente, i panchili anu servitu puru scontri, per esempiu, un figliu ghjucatu à una donna, simbolizza una espressione di grande rispettu per a so persona.

In Russia, l'accessori hè trattu più persuamente: in u Medievu era chjamatu "wiping" o "fly". L'ultimu nomu hà pussutu per cutting it out of a piece of cloth in anch'ella.

À presentu, i panchichuli di tissuti è di fugliale sò largamente distribuiti. In modu, l'accessu di carta ùn hè micca una novità di a sucità industriale in tuttu - hè stata cuminciata à a fini di u XIX secolo à a fabbricazione di Göppingen.

Biscotti di a donna per un elementu di stile

A presenza di questu attribuurà in una purtava di donna, usendu in un vistitu hè una manifestazione di u boni gustu. A mudernità permette di scelta a texture, u decoru, u scopu di usà un pezzu:

  1. I mantelli di carta sò ideali per i prucessi ienichi. Hè veru, ùn ponu micca suità i persone cun pelliccia sensitiva.
  2. Puerici cù l'iniziali pò esse un bon rigalu per i parenti è i culleghi.
  3. Manteci artighjanali ùn passà in bigtoni - sò fatti di tessuti naturali - cambric, sita, cuttuni, brodata, lace. A patrona di una stata bella, ma sorprendentemente bella, serà piacevule per incrudà ella in a so modesta image .

Sicondu l'etiquette, una donna hà duvite duie panele - decorative è "working". Pannu broditu o tatuu, normalment duverà una funzione decorativa. Per un'utilizazione permanente, hè cunsigliu di portà una versione simplista, cù quale pudete spuntà u so cumpagnu, scacciate e bracciu di a felicità, un nasu o mani, senza scantu di ruvinà u fugliale stessu.