Signs for Easter for marriage

Di Pasqua, assai tradiziunali, superstiche è rituali sò assuciati, chì sò rilativi cù e diverse esferii di vita. Hè cresce chì anu tremendu energia è forza, chì cambiananu significativamente a situazione esistenti per u megliu. Trova trà elle pò signalà è rituali in Pasqua per un matrimoniu. I ragazzi solitaria ùn sò micca bisognu di missu l'oppurtunità di attruvaranu un ànima assicata in a so vita.

Signs and customs for Easter di u matrimoniu

I raggioli solitori pòrtanu u so amori cunducendu un ritu senzillu, per ellu si vveria a vigilia davanti di l'alba è calà a stufa. Stand in front of the stufa nantu à i vostri ghjinochjati, pateanu a tres apertoni, dopu pezza. A questu tempu hè necessariu di dichjarà cusacità:

"Quanti chì cammelli sò in a ghjesgia oggi, quanti pretendenti aghju?

Un altru ritimu simplice chì attrae l'amore: à a sunrise, culatta à a finestra è dicenu tali plotter:

"U sole di Pasqua, rotulu in u celu,

E voi, u sposu, vene à a mo casa.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Cristu hè risurgiu, ma à mè hè u sposu. Amen ".

Signs for Pasqua per un cantu:

Hè cresce chì, se una ragagna soltera in questa festa offrezza una siccica, chì fù asciucata nantu à un ghjornu limu, cù l'ovu cunsacratori è i pastori di Pasqua, in a bisognu, ella certamenti vera versu a corona d'annu. Avete bisognu à fà questu cun u core puru è l'ànima.

Sicondu un missu anticu à u matrimoniu è l'amuri, hè necessariu di andà à a chjesa à u serviziu, è sussurru à queste parole:

"A Resurrezzione di Cristu hè vinutu per mè cum'è sposu".

Hè bisognu di ripetiri e parolle in tuttu u servu divinu.

Un signu riligatu di un matrimonimentu primu per una zitella dice chì si una cella era pittata per Pasqua, in u futur vicinu, ella si ncontra cù a so alma di l'anima.

Si i labbra di a chjappelle eranu pittati, poveri, prestu, u so avvigniu maritu anu briunatu.

Un signu cumuni prima di u matrimoniu indicanu chì si un pranzu piace nantu à a Table di Pasqua nantu à a Table di Pasqua, u midge hà pigliatu, in u futiu vicinu, ella ricevi una pruposta di a manu è u core.

A data, ci sò parechje tradiziunali vechja assuciati cù unghji nichi chì vulianu mette. Per esempiu, in i paesi anu piaciutu di affari per affari, in quale a zitella piglia i più prudutti è ghjucò u jocu in bachu. Per questu, una bella figura hè stata annantu à a terra, è tutte e zitellone u ciamavanu cù un bastone piazzatu. Dopu tuttu l'accionu si vede à i carusi chì sceglianu u cumpagnu adattatu per elli. Nta tradizioni hè cunnisciuta, sicondu i mo figlioli fècenu rampi di fiori salvatichi è li dete à i carichi à quali si sintìanu simpatia. L'internu di u bouquet deve esse un ovu culuritu. Sì u zitellu hà avutu sentimenti recíproca, ellu accede pare u bouquet, chì significa chì era pussibule di principià a preparazione per a vanda.

Cumu avete in Pasqua per l'amore?

A data, ci sò assai divinazioni diffirenti chì ponu esse usatu in Pasqua per amparà nant'à i cambiamenti in a vostra vita persunale.

Option number 1 . Per sapè cumu quellu espertu in un futuru vicinu, e zituni spartìanu a furtuna cù l'aiutu di l'ovu di Pasqua. A zitella era vilata in u centru di a stanza, è in i cantoni speduti quelli articuli: u sali, u zuccheru, i ciciri di cumpagnia è u pani. A zitella aveva à cuddà in ogni direzione per pudè roll l'ovu, è da seguita, per vede u risultatu:

Option number 2 . Un autru guessing chì ci permettà a zitella in a rilazione sapi quantu seriu i sentimenti sò è se dirigenu à a casale. Hè necessariu di passà à u serviziu di Pasqua è cumprà duie candele, una marca di donna, è l'altru cum'è omu. In u tèmpiu, a zitella deve chjudarà di u lampu è u metti vicinu à l'icona di a Mamma di Diu. Per via chì i candelli sò lumi, unu deve ghjudice nantu à a rilazioni: