U castagnu - cusì à coccia in u fornu?

I porchi à u lettinu sò stati cura da i tempi antichi. Ma prima, cum'è una regula, si manciavanu à l'asciuccu, in un spitu, sustegnu u calore moderatu, chì u pirmettenu à furnisce è blanch. Issa cibo hè stata bellu ghjente è e amare di casanu cunnisciutu cumu fritte un piglet chimia in u fornu per fà u risultatu micca pegistu. Ci sò noi cose cumu unu di queste ricette.

Quantu sapiate per cocchi un pigletu cù u scherzu in u fornu?

Ingredients:

Preparazione

Prima di principià per preparà un porcu in u fornu, deve esse marinatu. Per fà questa, sbuchja è sprime intrecciate da l'aghju di stampa, pezzu nìuru è pezzu rossu mischieru in un containeru adattatu. I pruporzii sò determinate da secondu e so preferenza è aghjunghje, seghjettu, i vostri spezii favoriti. Fracchemu a mutazione resultanti cù una carcassa lavurata è secca da ogni ucu è da l'internu. Ughjule dinamu a bocca è l'aricchi di l'animali, poi pusendu u carcassi in a frigorifique per vintisette quattru ettari.

À a fine di u ghjornu, asciugà a superficia di u pigletu cù l'asciugamani in pezzi di secre è preparanu u riposu. U le livre lavatu bè, fate l'acqua filtrata salitu in una proporzione di 1: 2 è fate un cocciu finu à prestu è assorbi u licendu tutale nantu à caldu bagna. À l'altru, fassi fogghi duru è purciate i ova, è tagliate in cotti. I cipolle si sò puliti, anu aghjustatu in cubbi è sgumbe in una padedda grande cù l'oli vegetale senza u fiadu. U sguizzu pruduttu, ova preparati è cipolle fritti sò mischiati in un cuntinuu adattatu, aghjunghje salinu, pezzù negru moltu è spezii siddu hè desideratu. Omegliamu u porcu resultanti cù un pigletu, perchè i so alleati inchizza è pigliate una forma naturali è cusì l'abdomen cù filatu di cuttuni.

Prima di avè principiatu a puddicà u beccu chjappu in u fornu, fate l'aricchi, u portanu è a cuda di a carcassa cù foglia è asciugate da a superficia cù vodka, chì u salvà di i restos di l'umidità. Dopu questu, agghiuncinu u zitellu in bassu cun u oliu vegetale è u pone nantu à una panca di furmagliu, sottu sottu à u fondu u beddu blocconi di tali grose chì l'acellu ùn tocca u fondu di a panetta. Questu averebbe esse a crosta uniforme di tutti i costi è da quì sottu.

U furmagliu hè calore a 200 gradi è poni in un pani cun un piglet. Quandu a cima di a carcassa principia à marrone, reduci u regnu di temperatura à 170 gradi è cogliu u pranzu per duie ore, da u tempu à u tempu, reggià a carcassa di u piglet cun ghjacci.

Per dà una crustula ruddy una bella ombra è qualità aromatizzanti supplementari è aromaticu speciale, un pane per trenta minuti prima chì a coccia hè rematata, l'acqua di a carcassa cù biera bianca. In u stessu tempu, sguassate u pezzu di i pezzi più salimenti e lasciate pè culmu, aumentu a temperatura di novu à 200 gradi.