Autunno, dressing, in, kindergarten

Sè dumandate à i zitelli chì simu di giardinu d'esse da esse, duv'elli si vanu, cumu si travagliavanu, i zitelli poveranu risponde: oghje, cù animati è belli ghjutu. Forsi, questu hè per quessa, invevà di u tempu di l'annu, i educatori sempre pruvate di fà l'ambienti di l'istituzioni pre-istucazioni interessanti à i zitelli. Scrizzione di u spugliataghju in u kindergarten, in u vaghjimu è in qualchì altru sughjettu, ùn hè mai sensu l'attinzioni di i educatori, perchè hè esattamente ciò chì i giovani vedenu prima quandu venenu à un stabilimentu pre-sculare.

Cumu puderaghju furnisce una spugliatula?

Foglie d'ochju, sperei di mare, cumbia divertente, umbrellas sò tutti attributi di questa ora di l'annu. Da u vaghjimu, u cambiamentu di u canzone in a kindergarten pò esse fattu di modu diversu, ma i principali dui cuncetti apparentanu una volta:

  1. Applique di u muru. Per fà una bella appillazione di ughjettivu, hè abbastanza per avè un spaziu di parechje murale, per esempiu, sopra i cupri. Pudete furnisce in un kindergarten in u vaghjimu, uttene l'idee cù caricaturizazione o animali, o un stabilimentu standard: un arbre cù foglie d'ochji, etc. È l'unu è l'altru opzione fermanu grande in u spugliatoghju, chì aiutarà à distractà u ghjovanu di pensà à a splutazioni di a so mamma o di u babbu.
  2. Garlands nantu à u tema di vaghjimu. Tali decorazioni pò esse di qualunque forma, anu un settore diversu d'elementi è avè atticatu in i locu più inzerttu di a stanza. Garlands di foglie d'ottungi sò una di l'elementi di cunduttori più cumuni. Eranu assai beni in i mura è in u tettu, chì culloca in i filamenti di distanzi diffirenti. Una altra idea interessanti hè di dicurillà u vestitariu in a kindergarten à u vaghjimu in a forma di nuvole, gocce, paraplues sguardu da u limitu. E si grazie di facci di curiosa nantu à e foglie, hè abbastante difficultu di sorri à u bordu di i nostri aligenti.

Cusì, sumendu, vogliu dì chì in u disignu di u spugliataghju, cum'è u gruppu, ùn hè nunda complicata. A più impurtante hè di avvicinà stu travagliu cù una ànima, dimustrà l'imaginazione, è dunqua di l'ochji di i zitelli felice, sorpresa, ùn osservate micca una mana in fila.