U Castellu di Lenzburg


Unu di i castelli più vecchi in Svizzera hè u Castellu di Lenzburg, è si tense sulamente in una parte alta di a cità di u listessu nome. Hè un ingaghjamentu è l' attrazione principali di sta famiglia suiza, cun una populazione di circa 8 mila persone.

Lenzburg - casteddu "Dragon"

U casteddu hè stata fundata in u Medievu, a prima menzione da a storia data di 1036. A legenda dice chì dui bravichi, i cavaleri di Guntram è Wolfram, anu uccisu in a cima di u culletta di u dragone. In gratitudi per stu serviziu, i visitori lucali ci custruìanu un casteddu per elli in trè anni. In tuttu, ma u simbulu di Lenzburg hè sempri cunsideratu cum'è u dragone.

In u iniziu, l'edificu hè stata sola solu per l'abitudine, ma in u tempu, a torre di difensu fù cumplittatu, è dopu più forte forte. In u casteddu in parechji volti era micca solu l'abitudine di von Lenzburg, ma ancu di l'Habsburgu è di Barbarossa. Solu solu di u XX sèculu, l'edificu era acquistatu da l'autorità di u cantone di Argu, turnendu in u museu storicu principali di u rughjonu. Dopu u 1956, u casteddu di Lenzburg hè sottu a prutezzione statale, in u 1978-1986 hè stata restaurada è cunvertisce in un museu.

Ciò chì vede?

L'abitazione principali di u casteddu hè di quattru piani, ognuna di quali incuna l'expositioni più interessanti cunnessi cù a storia di questa regione. Allora, in u primu chjaru vi vede una mostra dedicata à u primu Mediu Erculu, è in u sicondu - à u Rinascimentu. E l'esposizione, situata nantu à u terzu è quartu piani, cuntene à l'armi è l'armatura di u tempu. U tribunale di u casteddu è u salottu di u Cavalieronu sò assai spazii chì l'amministrazione di u museu lasciate per l'organizazione di manifestazioni massivi chì sò tenuti quì abbastanza spessu. Per esempiu, hè u festival di musica Lenzburgiade, festa di costume di e balli medievali è parechji manifestazioni privati.

Una bona idea hè di visità u casteddu cù a famiglia sana. I racizzii piacimu veramente quì, perchè parte di u casteddu di Lenzburg hè chjamatu - "Museo di a ghjesgia di u Castellu di Lenzburg". Quì pudete sparà da una ballesta, pruvate à un cascu è mail cadire, custruiscenu un mudellu di u casteddu da u disignatore "Lego", imagine un cavalier o dama nobili, è ancu vede un veru dragone! È circa u castellu hè un pitturicu giardino francese, un passatu chì hè ancu assai piacevule. In un viaghju à u casteddu di Lenzburg, i turisti anu avutu i gastriiu di gastru almenu 3-4 ore per avè u tempu di vedà tutte e diversione senza fuss.

Cumu à u castellu di Lenzburg?

A cità di Lenzburg in u cantone di Argu hè più faciule da vene da Zuric , induve hè un grande unne aeroportu internaziunale . Dopu l'estazione di trenu di Zurich, hè faciule d'accede à Lenzburg: ogni mità di l'ore, i treni diretti è i treni electrici parte da quì. U tempu di viaghju hè micca più di 25 minuti, è a distanza trà sti città ùn supera micca 40 km.

Cumu l'ssusciutu, Lenzburg hè un picculu cità, è pudete caminari di l'istazione à u casteddu (20-30 minuta, secondu u ritimu di caminari). Per fà questu, da a piattaforma N ° 6, cammina finu à i grandi porti arch di u centru storicu di Lenzburg, è seguità seguenti i "Schloss", chì vi conduite à a furtizza. Per vultà sta distanza hè ancu pussibule in una strada arriva o in bus num 391, u passatu da Lenzburg.

A tarifa di accusazione hè 2 è 4 franchi sui per i zitelli è adulti, rispettivamente, è se vulete visità ancu u museu situatu in u casteddu, preparate per pagà 6 franchi per u zitellu è 12 per ellu stessu. L'urighjine di u museu sò di 10 à 17 ore, u luni hè un ghjornu off. Innota chì u casteddu hè apertu per visita solu da aprili à uttrovi.