Cumu perdà a mamma per allizie di pesche?

Apertura di pesu durante a gravidenza pruvate novu quandu a memoria genetica di i nostri ancestrali cchiù antichi è distanti hà una forte influenza nant'à a nostra vita moderna. In seguitu, i ghjente ùn puderanu sunnà ancu nantu à a sazietta attuale, cusì durante a gravidenza u corpu hà amparatu à sparà energia per a mamma, sottumette à gastu energeticu addiziale, è per u sviluppu di u fetu è u futuru di l'ambrati. U nostru corpu ùn vole micca cambià a tradizione bona è fiducia, è prumove l'allora, inveci di u vostru benessivu è a prosperità. Hè per quessa chì u tema di cumu per passà a so mamma di nursing care, hè in particulare per ogni postpartum femminili.

Lose pisu automaticamente

Per amparà, pigliate una media di circa 800 calori à ghjornu - avete deduverne chì, prima di dà nascita, era difficult for you to find exercises fisici o di una dieta chì ti privassi micca di questi calori. Trasfurmà da stu fattu, per pèrdite pisu dopu à dà nascita una mamma d'invalidazione hè tiurica assai simplicità è reale. Per fà questu, avete averete ricordati a vostra dieta di prenatal (basta chì ùn avete micca u pesu di sopra, è a dieta hè equilibrada) è tornanu novu à aderiscenu. A dieta curretta sont cumportà u vostru gastru energeticu persunali, è ipositi grassi saranu split à copre estes 800 calati di "lattice".

Cù u restaurazione nurmale di tutti i prublemi - u metabolismu , u fondu hormone, l'attività di a mutività, vi ritene l'antichi formuli dopu à quessu novi mesi, cum'è u pesu hè guadagnatu.

Problema numero 1 - manghja cum'è una donna incinta

U prublema principali, perchè e donne dopu a nascita ùn pudere micca fà sapè fà perde di pesu - questu hè u so novu novu di manghjà in l'incinta. Eccu: manghja per dui, avemu intornu à i nostri capricci - "Vulendu un pastellu è urgente", o aghjustemu a mancanza di vita sozia cù taglioli casani, per a cucina, chì, à u cuntrariu di l'sport, hà avà assai tempu.

Olvidà "Cogliu per dui". A menzione di una mamma d'invalidazione per perdita, ùn deve esse micca diferenze di a dieta bacijata di qualcosa altra donna. Eat more plant food, pamper yourself utile, no dannuu, è ùn si scopre di allergii è colic in babies. Se si cuntinueghja à manghjà ancu ciò chì durante u gravidenza, questu ùn ponu purtari à reazzioni allergii, perchè un zitellu in u corpu hè dipenditu à a so dieta.

Problema numinatu 2 - u cumplessu spiritu

Avà chì sì stà per sempre una mamma, crede cunzunitu chì deve esse dedicatu solu per esse in casa. Sò una mamma hè maraviglia è, sicuru, un zitellu oghje nowà una parte grande di u vostru tempu è l'attente, ma chì ùn significheghja micca chì avete cessatu di esse donna. A donna ùn deve esse (passà) spende i so putere in un locu chì currisponde à u drittu di cunsiderà una donna. Perchè andà à bisognu à u prublema di quantu pudete purgà pisu à a mamma è utilizate ogni secondu cù u beneficu massimu per u prucessu di perdita di pesu:

  1. U sonnu hè u tempu per a regenerazione di l'organu entene (esattamente ciò chì avete bisognu dipoi). In i primi ghjorni, simane è mesi dopu di nascita, duvete dorme à u stessu tempu chì u zitellu (ancu s'ellu pare escevule per voi). Inutili (si in u so sonnu vi feranu e "utile"), in u so postu di viaghja, patechjà cun sordi è ùn vi mancu furnisce micca un zitellu cù un passatu bellu è un reste chjaru.
  2. Dieta - ùn manghjarè avà, avà capitu chì avete bisognu à esse salutatu comu mai. Tuttu l'alimentariu chì cunsumeti riflette nantu à a vostra figura, è nantu à u latte per u zitellu. Pense chì e cè di pezzi è cumplicati sò spiegati.
  3. Turn your walk with the baby in un entrenamentu. Prima, cammina cun ellu quantu possibili (utili per tutti dui). Siconda, appiegà i principii di furmazione integrale: ste passi alterati cù un passageru cù l'accilitazioni, e breve "razzi" - è u zitellu averaghju è aiutate. Inoltre, in casa, hè sempre pussibule di fà esercizii per a pressa, petite pelvis, cadenti è nucciasti in un modu divertente cù u zitellu. Chì u zitellu s'appriva à i tensi fisichi di i primi ghjorni di vita.