Eliminazione di i papillomi cù nitrogenu lituu

U papilamentu hè un tumore epitelial benignu in forma di crescente papillau di parechji culori (di biancu à u marrone scuru), in una forma riminiscente di colifore. U papillamentu pò esse furmatu nantu à a pelle è in a membrana mucosa interna è interna. In a maiò parte di i casi, sti malati sò di una natura virali (l'agent causante hè u papillomavirus umanu ).

Perchè i papillomi ricunniscenu per esse eliminati?

In più di un difettu esteticu, i papillomi pò causà disordini funziunali di l'organi di quale sò lucalizati (per esempiu, disturbi di a fonedizione è a respirazione quandu si pusau nantu à a mucosa laryngeal), è anzianu crescenu in tessuti circondi.

Ma u periculu principalu di sti tumuri hè chì quandu anu creatu, ponu turnà in neoplasmi maligni. Puderia ancu per un preghjudiziu permanente à u papilamentu (per via di strufinà e ghjuvellu, depilation, etc.).

Ancu in a prisenza di un papiloma unicu chì ùn pruvucà micca moltu spéciale, hè cunsigliatu per passà un esaminu cù un dermatologu chì evaluarà a so natura è, in casu di necessariu, decide nantu à a cuntazione di unu di i metudi di rinunziu di tumuri. A manera più cumuni di disperse da i papillomi hè di sguassà (cauterize) cù nitrogenu lituu .

Per sguassà un papillu necessariu seguita, se:

Trattamentu di i papilomenu cù nitrogenu lituu - cio-eliminazione

Nitrogenu liquidu da u papilamentu hè stata utilizata durante un bellu tempu, è questu mètudu hè unu di e più efficace è indispensabile. A prucedura hè simplicemente simplice, ùn deve micca una anestesia.

A rimolta di u papilamentu cù nitrogenu lituitu hè custituitu à una esplicazione di corta durazione à i bassine temperaturi (-196 ° C). U tessulu patologicu hè distruttu per un iffundamentu instantani. Un pezzu di a pelle tratatu cù nitrogenu lituu perde a sensibilità è diventa bianca. In u stessu tempu, hè sensu un sensu senza espresu è tolerate di a sensazione fridusa, di pezza o svinimenta.

Ci hè una quantità di tecniche per cauterizà i papilomenu cù nitrogenu lituu, chì sò diffirenzii in a manera di tratta (un applicatore tratatu cù nitrogenu lituu o un spruzzu), a freccia è u nùmeru di sessions, è a durazione di u freeze. Una sola prucessione adopranu, com'è regula, solu qualchi minutu.

Dopu à l'applicazione di nitrogenu lituu, u tessulu ùn hè micca rifiuttu subitu, ma ferma in u locu durante qualche tempu, cumprendi cusì u rollu di un "attrazzu naturali" è a prutezzione di l'infezzione. U prucessu cicatrises prucede senza u dulore, à pocu pressu u forma di tissuti sano, a cicculata ùn hè micca.

Effiani di u distillamentu di u papillamentu cù nitrogenu lituu

Dopu à u prucedimentu, l'area di fretu si vittoria è alte marina, è uni pochi dopu tard un puzzicheghju cù e cuntenuti di u cuntenutu hemorrhagic o serous in stu locu. Sta bolla ùn deve esse prutezzione di ottenevule è piercing, è ancu dui volta un ghjornu per una settimana trattatu cù una solu antisettica. U burbuila disolve in 6 à 8 ghjorni, è in u so postu ferma una crustata. Dopu dui simani, a crescita stessu sipara, ùn resta più una spezia rossa. A durazione di u rijecte cumpletu di e ciele necroticu hè di circa 5 à 6 simane.

Contraindicazioni à aduprà u papilamentu cù nitrogenu: