U diu di u diu egizianu

L'Egiziani anu tante parechji dii chì eranu rispunsevuli di parechji fenomeni naturali è significati in a vita. U diu di Diu di u Diu più famosu hè Ra. Un altru deities famosu di u corpu divinu era Amon. A strada, sò spessu percifati cum'è unu è chjamatu Amon-Ra.

Diu anticu egizianu Ra

Ra era cunsideratu parechji parti è in parechji regioni è epochi ch'eddu puderia esse rapprisentatu di modu diffirenti. A più populari era l'imaghjini di un omu cù una capanna falciata, quandu l'avè hà cunsideratu sagru. Cumpagnia era un discu solidu cù una cobra. Era ancu illustratu cun un muttonni, in u quail erani chjappi. Parechji si rapprisentanu cum'è un zitellu chì era in una fioritura di lotus. A gente era sicura chì u diu di u sole in a mitulugia egiziana antica havi una carne d'oru, è i so ossu sò fatti d'argentu è capelli azure. Parechji fuglializziu cù un phoenix - un pappu chì si credeva ogni ghjornu per rinviviscerà di e cinle.

Ra era u diu più significante per l'Egiziani. Ùn ha datu no solu a luce, ma ancu l'energia è a vita. U diu di Diu trasfirìu nant'à u Nilu divinu in u barcu Cuff. À a sera, cambiò à un altru navi - Mesektet. Questu, si trasfirìu a lu regnu di u regnu. Accantu à a mezzanotti hà fattu una battaglia cù a serpente perchè Appiccata è, avendu ottinutu a vitòria, rinviò novu à u celu in a matina.

Di grande impurtanza per l'egiziani eranu i simboli di u diu di u sole. D'impurtanza mistiche privata anu l'ochji di Ra. L'ochju persu era cunsideratu sanatoriu, è l'ovu drittu hà aiutatu à a vittoria annantu à i nemici. Eranu figurati nantu à i navi, tombi, robbi, è anu faciutu amuletini cù a so imaghjini. Un altru simbulu famoso, chì Ra ripetuta in i so mani - Ankh. Rice representa una croce cù un cerculu. L'unione di sti dui simboli significava a vita eterna, e accussì foru spessu usati per amulettes.

Diu di u sole Amu di l'Egiziani

Hè cunsideratu cum'è u re di i dii è patronu di i faraonu. In prima, Amon era un diu di Tebas. In u Regnu di u Mediu, u cultu di stu diu si sparse in tutti l'Eggittu. I simboli di Amun sò animali sacri, anca è ram. Spessu u diu di u sole in a mitulugia egiziana hè statu ritrattu cum'è un omu cù a so testa di ram. À a so testa hè una corona, è in a manu un cetru. Puderà à Ankh , chì era cunsideratu a chjave per a porta di morte. À u capu ci era un discu solidu è e penne. E persone hà cunsideratu stu diu un assistente in a vittoria cù i nemichi è custruìanu Amon grandi temples, induve cumerci è festivali sò stati disposti.