Dmitry Psychiatrie Volkhov

Dmitry Psychiatris Volkhov, à a so prima aspettu, hà suscitatu dubbî trà l'urganizatori è l'organizadori di ciò chì un ghjovaru puderia fà è se deve piglià à u prugettu "Battaglia di pesti". Dopu u primu teste, ogni ghjornu era culpita da e so capacità. U ministru di u cultu paganu, utilizendu l'aiutu di e forze di a natura, passavanu tutte e cose.

Biografia di u vincitore di "Battaglia di pratica" Dmitry Volkhov

Hè natu u 27 di uttrovi 1988 in a cità di Zhukovsky in i subborgi. Certi corsi di chì u zitellu campà quì. I paisani di a zitiddina avè avutu u figliolu di certu capacità . Hà statu assai sensibilita per l'odori vicini, è hà ancu aiutatu i so amori di truvà l'uggetti pèrditi. Quandu Dmitry hà tornatu 7 anni, u so amicu chjamava una festa pagana. Tuttu questu interessu à u zitellu, è intrì in a cumunità. U so patronu psiscicu Volkhov hà sceltu a divinità di a Rus Antica - Veles. In modu, assai chjamanu cusì. Dmitry hè ingaghjata in occultismu, curativi è magicu grisgiu, chì anu sempre causatu assai polemica nantu à a so esistenza.

Un grande impronta nantu à u futuru di Volkhov partiu da a morte di u so babbu, chì era diagnosticatu cun un diagnose terribili - cancer of the 4th degree. Quandu a famiglia perdia a fede in a medicina, si vultonu à un sanadori beni cunnisciutu, chì turnò à esse un charlatane. Dopu questu, Dmitry hè diventatu ancu più forte in u sviluppu di e so capacità.

In a "Battaglia di Psychics" Volkhov hà cunsideratu, per accidenti, quandu ellu avia preparatu per l'esercitu. Uni pochi ghjorni nanzu à a chjamata, intrì in un accidentu è ricivete un "bigliettu biancu". Per i so rituali, Dmitry utilizeghja solu trè temi: un ghiardu mountain per liberà u fume, un cuteddu è una cannila. Per fà a forza per passà e teste, Veles si n'andò in "posti di putenza" è hà rializatu riti privati. Dopu a vittoria in u prughjettu, Dmitry Volkhov hà participatu à un antru spettaculu - "Psychics anu investigatu".