U diu di Diu

In u tempu anticu, u politeismu era assai populari. A ogni fenomenu inexplicable, a ghjente hà datu un patronu certu è digià in u spaziu, per esempiu, a chjesa è una tempesta in mare è di a sunset. U diu di u solu per parechje persone anu avutu un significatu spéciale è spessu era unu di i trè patroni cchiù impurtanti. Per fà i rigali è spressione a so aduranza, i persone custruìanu tempii, festeggiati, in generale, in tutti i manere pussibuli, amparonu u so rispettu.

U Diu di u Ra Sun in Egittu

Ra per l'Egiziani era a divinità più significante. E persone cridètenu chì provai immortalità per tuttu u statu. Ra hè un diu di parechje persone è a so apparizione era diferente, cunziddiendu a cità, l'era è ancu a ora di u ghjornu. Per esempiu, durante u ghjornu di u diu era spessu illustratu comu un omu cun u discu solidu in u so capu. In certi casi avianu u capu di un falceru. Ra pudia accettà u lionu o chacal. Simbolizendu u sole rising, Ra fù ripresentatu cum'è un zitellu o vintricu. À a notte, u Diu di u soli era rapprisintatu da un omu cù una testa di ram è un ram. Sicondu a dimustrazzioni di u Diu Ra, i so nomi puderia ancu cambià. Hà avianu un attributu sustituíble - Ankh, rapprisintatu da una croce cù un ciclu. Stu simbulu hà avutu un significatu spéculateur per l'Eggittu è questu tema stille causa dibattimentu entre i scientisti. Un altru signu impurtante hè l'ochju di u diu di u sole. Hè stata scritta in l'edificazioni, temples, tombi, barche è cusì. In u ghjornu, Ra viaghja à u fiumu celestiu nantu à a barca di Mantjet, à a sera, traspurtò à un altru navi Mesektet è discende à l'infernu. L'egiziani cridiani chì quellu si cummatte cù e forze scuru è, dopu avè guadagnatu, torna à u celu in a matina.

Diu di u sole in a mitulugia romana

Apollu era rispunsevule per u soli è arti, era ancu chjamatu Feobos. Inoltre, era u patronu di a medicina, di l'architettura è di a prufezia. U so babbu era Zeus. Malgradu u fattu chì era u diu di u sole, hà sempri un lignu scuru. Hè fattu rapprisintà in u guise di un giovane beddu ghjovanu cù una figura virilie è cù u pilu d'oru sviluppatu in u ventu. Sò attributi sò attempu è lyre. In quantu à a pianeta simbolica, per Apollo, questu hè u luglio. L'aceddi sacri di stu diu eranu i cigni bianchi. Comu chjamatu, u Diu di u sole pò ancu esse manifesti caratteristiche negativu di u so caratteru , per esempiu, vindictiveness e cruelty. Hè per quessa era spessu associatu cun un corvu, una serpente è un lupu.

Helios u Diu di u soli

I so genitori eranu i titani Hyperion è Theia. I ritrattu cum'è un omu gufu cù un torsu putenti. I so ochji chjuchi scurciate ancu. À a so testa, hà avutu una corona radiante o casco, è era vistutu di vestiti brillanti. U so postu di residenza era cunsideratu cum'è a costa orientale di l'Oceanu. Si trasfiriu traversu u celu nantu à una carru d'oru drawnu da quattru cavalli alati. U so muvimentu hè stata dirigita à u banca uccidintali, induva l'altru palazzu si situò. In l'Asia Minori, assai statui sò stati dedicati à Helios.

U diu di u paganu

Cavallo, Yarilo è Dazhdbog personificà unu di l'aspetta di u sole. U primu diu era rispunsevuli di u luminariu di l'invintu, u sicondu - per a primavera, è u terzu - per l'estate. L'Slavi cunzidenu Horsa un omu chì a so faccia sempre hà un surrisu è un ligu blush. E so robba parevanu nu nuvuli. Yarilo era un picciottu, chì era stata dicurata cù i primi fiori di primavera. Dazhdbog in a vista di i slaves era un eroi, vistutu cù armatura, è in i so mani avia una spear è scudo.

Diu di u Scandinavi

Salt era a personificazione di u sole. Per via di u so eccessivu orgogliu, altri dii hà mandatu à u celu. Trasfiriu in un carru debuttatu da quattro cavalli d'oru. A so capu era vicinu da u sole. Li scandinavi anu creatu chì era sempre perseguitu da i giandini di u lupu è unu di elli eventualmente l'agghiuncià. Questu hè successu prima di a morte di u mondu.