Stu canu - u più tristi in u mondu, è l'utilizatori di a Rede ùn cessate di scundite.

Sembra chì, si una mascota di quattru petti si in a famiglia più amatica, tuttu ciò chì hà da fà hè una vita, ma ...

Ma i pruprietarii di l'eroi di u nostru post solu ùn anu adurendu l'ànima in a so petite, ma ogni ghjornu hè tristu è tristu!

Ùn avete micca cridutu, ma quandu 6 mesi fa un cuddaru di bulldog inglesa charming fell into the hands of care Janina, ùn pudia micca crede chì a so presentazione seria cusì falendu. Literaturmente!

Allora, anche da u nàscita di sta criatura di quattru zicchini, i manci grise eranu visibili davanti l'ochji, chì anu creatu è si trasfurmavanu in veru cellre.

Bonu, in cunseguenza, a so fàccia, invece di cuntentate cù l'adorazione universale, più è più in còllera, triste è ancu triste!

Sì, vi voi stessu!

Comu capiscenu, l'anzianu ùn hà micca solu scelta ma per cunversione stu "difetto" di u cucciu in a so dignità, per cuncede u cuddaru cun un alcunu carismàticu - Madame Brovi è facenu famosu per tuttu Internet.

È oghje, l'utilizatori ùn pò micca passà per esse, per ùn avvià à l'ochji è ... micca di scurdà!

"In fattu, Madame Brovi hè un cane felice", dice Ioannina. E si avete vistu in a vita veramente almenu un paru di minuti, capite chì hè ghjustu. Ora ùn avemu micca avvistu chì hè triste o tristezza, ma in contrario - pare cun noi incredibbili! Signore Brovi amarà ognunu, boni è sempre bracciale a cuda cun eccitazione. Hè un piacè chì, per l'apparenza di a camera, ùn pò micca esse rializate a nostra verità felicità ... "

Ancu s'è quandu quì hè?

Ma no, paria ...