Shock! Quessi 25 animali sò in prossime di extinzione

In una persunagiu di una vita megliu, una persona si scurdassi di cura di i nostri fratelli più ghjovani. Comu u risultatu, assai spezii di l'animali nicestate sò in versu di l'extinzione. Hè assai tristi. Ùn si ponu micca culpèvule per u fattu chì l'umanità s'imbrija di a flora è a fauna di u pianeta, spieghendu a destruzzione ...

1. Ferret Amerikan jew jeddru nè

In picculi quantità, stà vicinu à e regioni cintrali di u Nordu America. Ntô 1937, era stirminatu nant'à u territoriu di u Canada, è dapoi u 1967 hè statu listatu in u Red Book di l'America di u Nordu. Oghje, u ferret di u pede nè prutetta cù l'agenzii fidirali è statali di i Stati Uniti, cù i agricultori lucali. Per annunzià a so populazione, sti animali sò creati in captivity, è poi liberatu in u salvaticu.

2. A Little Panda

Eppuru ùn hè micca un cutie? A piccula vanda in i boscchi di u Nepal, u Butanu, u Cina meridionale, u Myanmar di u Natale. A strada, stu mamiferu hè un pocu maiori di un cat domesticu. Hè interessante chì questu animali hè cunnisciutu da l'umanità di u XIII seculu. Oghje questa spezia hè listata in u Libru Rossu Internaziunale. In u pianeta, ci era solu 2500 individhii di u picculu panda.

3. Tapir

Questu animal herbivore di u parti si parle un porcu charming, ma à u stessu tempu hà un tronu curcu. A data, i tapirs vanu in regions caliu di l'America Centrale, Sudamerica, è ancu in l'Asia Sudue. A so pupulazione si diminuite com'è u risultatu di l'attacche à e cose da i tigri, i jaguars, i coccodile è di l'omu. A strada, u Pianu di u Tapir hè celebrata u 27 d'aprile. I scientisti cusì pruvate à chjave l'attinzioni à u prublema di a prutezzione di sti animali innocenti.

4. U Le Lion di Mar Nord Steller o Steller Sea Lion

Perteneta à a subfamilia di i precintoli eared. Ci hè u habitu di l'emisferu nordu nantu à u territoriu, accuminciannu di a costa uccidentale di l'America di u Nordu America è finennu cù l'Isule Kurile. In u Libru Rossu sò stati catalogati in una categurìa chì indica chì questi animali sò in periculu di spariscia in u futuru vicinu. U mutivu di a dimenzja in a so pupulazione hè di primu, chì i legumi di mare Steller eranu a mira di a pesca di i Stati Uniti, Russia, Canadà prima di u 1990, è in seconda, a fini di l'anni 1980, i pupi di u lionu mari di u mare pittori fù nutricendu per i precintanti ghjovani è l'animali animali adulti sigilli.

5. Pika americana

Eccu un parente distante di un lebbra. Pikas vanu in America di u Nordu. I so pilami gatti prupone l'animali da i cundizioni Alpini, ma à u stessu tempu, in cundizzioni di u calunciu glaciale, accelera a morte di l'animali. Questa hè a ragione per a reducione in u numaru di particulari di pika americani ...

6. Un monkey spider o Koata peruviana

Vivenu in u Perù, Boliviana è Brasilia. A so funzione principale hè una cuda longa, grazia à quale chì i monos ùn sò micca solu per fassi nantu à i rami, ma ancu piglià ogni tipu d'oggetti. Questa hè una spezie peresciulata per a ragione chì l'omu ùn solu ùn destroys l'abitatut usuale di animali cute, ma dinò corsi di cotti per a fama di carne.

7. U Penguin Galapagos

Queste pinguinu ùn campanu micca in i regioni di l'Antartica, ma in l'Isule di Galàpaghi, chì hè una decenza di chilometri da l'equatori, è parechji pani vivenu in l'isuli di Isabela è Fernandina. A data, sò solu 1.500 - 2.000 pinguini tali in u pianeta.

8. Okapi, o okapi Johnston

Curiosamente, questi sò l'antenati antichi di giraffe. A lana di questu artodactyl à u toccu hè velvety, è à u lume chjamava cù oghji vermossi. Viaghjanu in u Congo, ma ogni annu per risultatu di a deforestazione, i so numeru sò significativamente ridotti. In i zooplacies di u mondu okapi, ci sò circa 140, è in grandi circa 35 000.

9. Bissa, a viscotta, o u veru carru

Questa tortuga viaghja in l'acqui di u nord (Nova Scotia, u Marinu di u Giappone, Gran Bretagna), è di l'hemisferiu miridiunali (l'Africa di u Sud, New Zealand, Tasmania). Hè interessante chì a maiò parte di a so vita a sola passa in l'acqua, è nantu à a tarra lucale solu per a ripruduzzione. A strada, in u 2015 hè stata nutata chì e sti tartaruli anu a capacità di fluoriscenza, in altri palori, si brillanu in u scuru. Sfurtunatamente, a causa di l'extinzioni di questi animali miraculini hè u so sterminazione per u cuncepimentu di u cunchju, da quale a tagliata hè assicurata. Inoltre, in certi paesi, i lochi di i castagni di e tartaruga sò una buttiglia.

10. Nutella brasera

Viura in i boscchi tropichi di a cuncetta Amazonia. Ancu è chjamatu vydro giant. Cusì, a larghezza di u corpu pò pudere 2 m (70 cm - cuda), è u pesu - più di 20 chilò. In u salvaje, ci sò menu di 4000 parsoni, è solu 50 vive in i zoos in u mondu.

11. Diàvule Tasmanian jew marsupial

Hè i culonnii europei chì anu aghjustatu stu picculu animali "diavulu", è a ragiunata di questu - culore negru, denti persi è scuri di notte, chì sustene ancu i più bravura. Oghje, a funesta marsupial habite sempre in l'isula di Tasmania, ma hà abitata prima l'Australia. Da u cuntinente, hà scumparu circa 600 anni fa. Hè stirminatu da i ghjacari di dingo, è in Tasmania i cuntadini europei tombaru questi animali per u raghjunu chì ravaged u puddaru. Fortunatamente, in u 1941 a caccia di u diàvule Tasmanianu fù pruibita. Per via, l'animali ùn hè micca permessu di vultà à l'internu. L'eccezzioni hè stata una pareja di predaturi donu à Frederick, u prìncipe di corona di Dinamarca, u guvernu tasmane in u 2005. Avà vivenu in u zoo di Copenhague.

12. Kakapo, u pappu oloe

A lista di l'animali chì anu da vaghjimu di l'extinzione, questu hè ancu u fico. Questa hè a più antica specie di uccelli trà a vita di u nostru pianeta. U so habitat hè u boscu, piazze cù alta umidità di l'Isula di u Sud di New Zealand. Lu Kakapo hè un pappagallo di notte chì ùn pò micca vola, ma pudete escenderu à a cima di u più altu arbre. A strada, salta da ellu, sparghjera i so alpi. A ragiunà di l'extinzione di u kakapo hè a distruzzioni di l'arbureti, per questu quale hà cambiatu u habite abituale di u piobu.

13. A balena di a prufessora

Viu in i friddi mari di l'Emisferu nordu. Preferendu mudificà in a coghju di e cale spedinu. Ancu s'ellu ci era casu quandu e ballenas si cumprati sottu à a crosta di u ghjustu è trasfurmà u ghjuvatu cù un spessitore di 23 cm. Finu à u 1935 i sti mammiferi eranu attivamenti exterminati da l'omu. Dapoi u 1935, a caccia per elli hè stretchamente pruibitu, è oghje ci sò circa 10 000 indivi di capelli di pruppu.

14. Girl hawaiiana in fica

Questi paesi ùn sò micca solu belle, ma sò ancu elli. Molte parechji sò piene di pittura russa, verde, amarica. Curiosamente, tutti anu un arzu falcu. Bonu, questu hè una veru criazioni celeste! Avanzamenti, vivi in ​​tutti i boschi hawaiiani. Avà sò truvati solu in i monti almenu 900 m di livellu di u mari. Certi spezii di vitturi manghjanu nettu. A causa di l'estinzioni sò e malatie introductorii à u cuntinenti è i cambiamenti in l'habitat di questi paesi.

15. Far Eastern, Siberian orientale, o Amore leopardo

Stu cute cat vive in boschi di u Far East, Russia è Chine. In u Red Data Book di a Federazione Russa, stu animale appartene à a categoria I è hè a subespèita più raru chì ghjè à a traccia di l'estinzioni. In u mondu, u numaru di i leopard Amur hè di circa 50 fugliale. Per a so vita, a maiò minaccia hè a distruzzioni di l'abbituzioni abbitariu, a caccia fugliale è a reduczione in u numaru di ungulati chì sò l'alimentariu principalu di u leopardo.

16. Tuna tunica marina

Viu in l'acque sotttropichi di l'Oceanu Pacificu. In u 2014, l'Unione Internaziunale per a Conservazione di a Natura aghjunghje u statu di "Vulnerable". Hè un usu pupulari di a pesca sportiva. È finu à u ghjornu, u numaru di tunine di u focu hà diminuitu da quasi u 95%.

17. L'elefante Sumatran

Hà a stila l'indona indonesiana di Sumatra. In u 2011, era ricunnisciutu com'è una sotto-spezia di l'elefante asiaticu, chì ghjè à a traccia d'extinzione. In u mità di u 2010 -i sò in u pianeta avà circa 2800 animali salvatichi. A riduzione di a pupulazione di questi elefanti hè causatu da a distruzioni di i bosculi, è, perdevvi, l'habitat di questi animali. Inoltre, sò cacciati da i scunzieri per ottene l'ivori.

18. U Toad Californie

Distribuiti in l'America Centrale è Centrale. Sapè di Californiu hè listatu in u Libru Rossu Internaziunale. Da u 2015, u numaru di sti anfibbî hà diminuitu in u 75%, è oghje a so populazione hè solu 3 000 individhii.

19. U Ganges Gavial

Trà i cocodori muderni, a gavial hè un rettili unicu. Dopu tuttu, hè l'ultimu ripresentatore di sta razza antica. Piglia u pesciu. A maiò parte di u tempu venite sottu à l'acqua, è in a tarra ùn hè solu per calenderà o oghje l'ova. Se parlemu di l'abitati di i cocodrali, prefissi calma, fiumi profondati cù l'acqua fodera. A so rangata di l'abitati sò l'India, Bangladesh, Bhutan, Nepal, Pakistan, Myanmar. Quessi animali sò spessu imbricati in i rete di pesca, per questu quì si pèrdite. Inoltre, i so ova sò culligati per a scopi medichi, è i masci si sò micca sacrificati per u sforzu di i cresciti nantu à u nasu, chì sò cunsiderate un afrodisiacu. Sembra terribili, ma da 40 ghjovani crocodile di sta spezia 1 solu in u maturità ...

20. Antelope Mendes, o addax

Sti artodactyli sò numendu in u Red Book di l'Unione Internaziunale per a Conservazione di a Natura. A data, a so populazione ùn hè più di 1 000 individhii. Questi l'antilope sò campati in l'aristocrati di Niger, Chad, Mali, Mauritania, Libbia è Sudan. Hè interessante chì a maiò parte di a so vita si pò fà senza acqua. Inoltre, questi animali sò megliu cà tutti l'antiloppu adattatu à a vita in u desertu, è l'acqua necessaria per a survival hè stata fatta da grasses è arbusti fugliale. Ogni annu u so numeru diminuite in u risultatu di a desertificazione di i savani, i seculi è i longu guerri.

21. Tigre malese

Hè truvatu solu in a parti sud di a penisula di Malacca. In modu, questu hè u simbulu nazzjonali di Malasia. Hè riffiguatu nantu à u simbulu è l'emblemi di assai istituzioni statali. In u mondu ci sò solu 700 tigri. I ragiuni principali per a scumparsa di i predaturi sò caca fugliale (carne, cuir, garchetti è dipinti di i tigri sò di dumandà nantu à u mercatu neru), in quantu cambiamenti in l'habitat hàbitu di questi animali.

22. U Rhinoceros Nilu

Viiu in Africa. Alcune di a so sottoprisita sò digià chjamati extinct. Un fattu interessante: quessi animali sò assai attaccati à u so territoriu è vanu in u stessu locu per u restu di a so vita. Inoltre, ancu una severa forza ùn lasciarà micca lascià a so casa preferita. In u 1993, era cunnisciutu chì in u mondu parevanu circa 3000 di questi ungulati. Sò sottu prutezzione, è per quessa l'ùltimi 10-15 anni u so numeru hè cultivatu à 4000 individhii di sta spezia.

23. Pangolinu

Quessi sò parenti distanti di e macelloni è armadelli. Vivenu in Equatoriale è Sudafrica, o ancu in l'Asia di l'Asia. In u 2010 anu aghjuntu à a lista di mamiferi in viulenza. Sò cugliati per l'alimentazione (l'alimentu di carne di questi animali hè pupulari à i bummi), è nantu à u mercatu neru, i scali di i pangolini sò in gran esigenza (hè cumpratu da i curati).

24. U ghjacobbu

Viura in parchi naziunali è in u territoriu di Botswana, Namibia, Tanzania, Mozambique, Zimbabwe. A data, hè una piccula spezie d'animali. A principal cause di l'extinzione hè un cambiamentu di l'abitati habituali, i malatii infizziosi è di u tiatru illegale di un cane d'hyena. Oghje, a so populazione hè solu 4 000 individhii.

25. Mesh Ambystoma

Hè chjamatu ancu una salamander. Viaghja in i foresti umidi di u sudu di i Stati Uniti. In u Red Dati Internaziunale di Libreria questa spezie hè sottusa à l'ameazzu di extinzione, è tutta perchè un omu falla u boscume di pinificà, purta l'acqua da a so attività. Inoltre, duranti a migrazione, assai individueli di sta spezie morse sottu i roti di carichi.