Ilimani


Viaghjà in Boliviana ùn hè micca un viaghju esòticu, ma hè un tipu cumuni di viaghju per i turisti di tutte e mondu. Boliviana - un paese unicu cun una cultura autentica brillanti, antichi monumenti di l'architettura, a natura ricca. Hè a natura, è, più preecide, alcune d'ella à circà una certa categoria di viaghjatori - atleti, aventure, escalciante, in una parolla, extremals. Sicura chì i muntagni sò muntagni, è in sta rivista ci parlarà unu di elli.

L'infurmazioni generale nantu à Ilimani

Ilimani hè a famosa muntagna in Boliviana, chì hè a siconda più altu di u paese. Ogni opzioni pà sondà u nome di a muntagna sò Illimani o Iyimani. A muntagna ùn si trova pocu longeva da La Paz è hè u so simbulu, riferimentu è a ruta à u cima hè una di e più frequente viaghji di turismu da La Paz.

Ilimani - una piccula varietà cù 4 cimi. L'altitudine di u puntu più altu di l'Ilimani in Bolivia hè 6439 m above sea level. Accuminciassi à 4570 m, Ilimani copre a capa di neve, è da i 4.900 m di stati - glacieri.

Ilimani è l'alpinisme

Comu chjamatu prima, Ilimani hè unu di i rotta turistiche più populari di La Paz. Per vultà u percorsu più difficiulmente è ghjunghje à a cima, vi piglià una bona preparazione fisica, un equipatu specialu, spiriminche in i lochi altri.

Conquer Ilimani hà pruvate digià in u XIX seculu: in 1877 Carl Wiener cun duie guidi ùn anu micca à u puntu più altu, ma vultatu l'ascensezione à u livente di u sudu, più tardu chjamatu Peak-Paris. Sulu solu di u 1898 chì Baron Conway, accumpagnatu da dui suvi, hà riuneru à righjunghja u cimi.

A nova turistica turistica Ilimani

Riceramente, l'auturità di Boliviana ufficialmente presentatu una nova ruta di ricerca turistica per Ilimani - "Ruta del Illimani". U fattu hè chì in u 2012 in u valdu di u fiumu di a muntagna Chunga Mayu hè statu scupertu a furtizza di Inkatara , chì finu à questu hè statu ufficiale micca micca attribuita à qualchi civilizazioni chjamati. Sicondu a maiò parte di i scenzi, a furtizza è l'edifizii perghjenu in a civilizazione preinca, è sò più di 1000 anni.

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

U megliu per subirà à u cimi di Ilimani hè l'invierno boliviano (u piriu da maghju à sittembri). À questu tempu, ci sò cundizioni climatichi stabile: una petite crescita di precipitazioni è nisunu valdi.

Pudete ricevvi à Ilimani da La Paz per auto, taxi o autobus especials. Cù busi ùn pò esse difficili: sò spessu annulati senza esplicazione, perchè avemu suggeritu per assicurà sè stessu: per truvà in l'hotel o in i siti speciale di i viaghjatori di travagliu è per sparta tutti i trasporti in parechji partes.