Valle di Zongo


Unu di i paesi cchiù fugliali di u mondu, senza attrazione, ma cù un grande patrimoniu culturale di l'era precolombiana, Bolivia cuntinua à sorpresa cù i so attraversi naturali. Unu di elli hè u Valle di Zongo, chì serà discuttu in sta scusa.

Infurmazioni ghjugna

U Valle di Zongo hè situatu 50 km da a capitale non-ufficiale di Boliviana, a cità di La Paz . Cusì, chì vi vede in u Valle di Zongo:

I fatti giugrafichi

In a zona ecologica di Yungas, u Valle di Zongo hè situatu à u lividu orientale di a Cordillera-Riche di montagna. U puntu più altu di sta catena di muntagna hè u Vinu Potosi (6088 m), a diferenza di elevazione cun u valdu di u Zongo hè di più di 4000 m: a valle si stà situata à una altitudine di 1200 m di livellu di u mari. A vaddi di u Zongo hè spissu chjamatu l'ortu di a Boliviana è ùn hè micca accidintali: per via di u clima cambiante è di i terreni fertili, hè una rica vegetazione.

In a vallée di Zongo, a minera d'argentu era stata prubilmente realizata, è i centri iddi hydraulichi sò stati construitu nantu à numerosi fiumari di muntagna è dinò a vaddi cù numerosi strade stradali è e strade chì i ciclisti cose assai amati. A ora, ciclismu in a vallée de Zongo - u tipu d'excursionità più famosa in l'area. Ma vogliu a cunzidirazione chì per a falata da u cima di u Vinu-Potosi à a vallée di u Zongo, l'aclimatisazioni è a preparazione fìsica appruvata hè necessaria.

Paesaggi di a vaddi Zongo

Se prefete un tour in bicicletta per acquistà di a vaddi di u Zongo, ùn hè micca avè micca perchè. Sò i ciclisti pudemu studià tutte e zoni ecològii di Bolivia durante una scursione . U percorsu cumencia à u passatu Chakaltay , a so altezza hè di 5200 m di livellu di u mari. Eccu avete vistu cimi di neve di muntagni, laghi glaciali, ci hè un cintura di bosques è arbusti. U punta di u viaghju hè a valle di u Zongo cù piantazioni di cafè è coca. À a strada, e guidate cuntenenu micca stori interessanti nantu à a vita di a pupulazione lucale, parranu di u sviluppu di u turismu in a rigioni, è ancu chjamà rapprisentanti di a flora è a fauna chì meetanu à u caminu.

A più bona volta per visità u Valle di Zongo

Hè megliu di viaghjà à u Vallu di Zongo à Boliviana trà ottobre è aprili. Per arrivà quì hè più piacevule à traversu l'operatore turistici di La Paz , chì rappristeranu a vostra scelta di parechji rotulazioni famiglii, cumu prupone l'equipaggiu necessariu di viaghju.

Infernendu di Chakaltay à a vallée di Zongo hà 3-4 ore, a strada di a maiò parte di a strada hè sottoposta, ma brutta è cun assai pedi. Secche e tezzii di a strada si scontranu à u principiu di u percorsu, perchè piglià u vostru tempu, seguità a struzzione di u furmazioni è ùn invita a prutezzione.