Cume cosita i jeans?

Di sicuru chì avete parechji affronto di u prublema, quandu u largu di u pantalianu si stà à perfetta, ma a larghezza ùn hè micca cunnessione cù u crescita. Quessu chì spessu succidevi cù i patroni di a figura non standard. Ma ùn ci hè micca scopu di disperarià, perchè ùn hè micca cusì difficiue di cose jeans à u fondu. Per fà questu, hè abbastanza per avè a machina più cusì primitiva, possibbilmente fora di u legatu di l'avè. Ancu i bragantini di jeans di cusciottu ùn saranu micca un prublema si sapevanu qualchi trucs.

Cume coscia i jeans in una squadra di scriviri?

Prima di vende jeans, avete bisognu di determinà a so longu. Pusete nantu à i vostri pantaloni è ponenu senza calzari davanti à u specchiu. A durata extra si deve esse tuccinata in ellu è stabbed cun pins. In questu casu, a linea di doblegu avè toccu u pianu vicinu à u piuvale, hè permessu di abbandunà ancu un pocu più. Questa hè necessariu s'è vo circate curaggiu.

Avà hè pussibule definisce a linea di doblegu prima. U passu prossimu hè di mette nantu à i scarpi. Fighjula cun vigore à quantu aspetta u largu sceltu. Sè triplete tuttu, finissemu u fitting. Tutte e medizzioni sò necessatuamente cuntrullati da unu di i pantaloni (ghjustu).

Scudamu ghjudicate nantu à una superficia plana, liscia è liscia annantu à a longu. Utilizendu un regnu è un pezzu di calcitude (ponu rimpiazzate cun un pezzu di saponu) pudemu sculaccià una linea di a durata finali di u pruduttu. Nuiatri retratta finu à u fondu un centimetru è tenite una linea più. Questu centimetru hè abbandunatu à u coddu.

Avà vedi cumu cunducerà i jeans in una machina di scriviri. Turnate u pruduttu fora. Dienghjamu i jeans à a prima linea, da a seconda volta. Per cunvenzione, hè megliu di ferru u locu di l'inzergatu duppiu, perchè serà più faciule per pudè mette una linea recta. Cumu avemu a manu di cosatura.

U culore di u filatu hè megliu esse acquistatu d'usu da u mudellu di tagliu cutatu. Puderete cumprà immediatamente u filu dopu vende jeans. Per fà cose cun u stessu filu di coghju chì u fabricatore usò, ùn hè micca travagliatu. Hè abbastanza à compra un fille forte in u tonu.

Cume coscia i jeans da mani?

Chì se a machine ùn hè micca in casa, è ùn hà micca tempu per andà in l'attellu? Ùn ci hè nisuna causa di piacè, postu ch'è pudete cunnette jeans manwalment. Ci hè più di tempu. L'azzioni ùn hè micca diversu. Li lizzii Chalk per a durata finali è per i cuncessjonijiet sò trafilati in ligna.

Dopu dinari à longu u filu di u ghjuvenu di i ghjente è cose cù a costura sputica "avanti forward". Appena, dà la secunna volta è un pocu planchju. Avà hè necessariu di custruisce una cusatura più preciosa è uniforme. U so nomu hè "per una agulla". Cumpagnia, ùn ùn diferene micca in tuttu di a linea di màquina. Tuttu ciò dipende solu per esurtazione. L'agulla si move da dritta à left. Prima facemu a prima stitch, poi passà a stessa lunghezza. Avà scorri à l'agulla in u stessu locu duva a prima puntata hè stata finita. Cusì, i punti ponti sò uttene duie volte, cum'è i punti di fronte.

Cumu degne per scurzà i jeans: un altru modu

Quandu l'apparenza di i pantaloni hè decenni è solu u fondu hè purtatu, ùn ne scurdate micca i vandale per una residenza estiva o una casa. Ci hè una manera interessanti di cusì cun un jeans. In a buttrega per accessorii, cumprà un cremmi regulare, chì hè vindutu per un metru (senza un pappu). Avà chjude u fugliellu falatu. Lu lampu hè divisu in dui parti (a meta). Applica a serpenti à u cimi di i jeans è mette a linea di màquina. Pruvate per fà una linea più vicinu à u zipper. Scappatu a costura in u core. Semu stannu una ligna più. Da a cima torna retrocede circa un centimetru. Stu metudu permetterà u filu di i vandaline chì ùn mancanu à u toe, i zippers di u lampu diventanu un decoru supplementu.

Perchè più lazy o pruricà ci hè un metu più. Stu mètudu hè spessu usatu da i bachelor, chì a macchina hè cusì un apparechju miraculariu. Avemu misuratu a larga di i pantaloni cun un modu familiar, senza u scurdà di l'indemnità per un fiancu. Pigliate a cola "Moment", sguassate u primu lugumentu, pressu assai. In seguitu, avemu fattu a prucessa di a seconda volta di sta manera. Ferru in ogni u latu di u dôme.