Quante hè di parlà?

A preghjudizie correcta di i paroli, bellissima e pertinenza formule, in quantu a capacità di cumunicà cù e persone determinanu una persona com'è una persona . I psicologiani anu pruvatu chì u 25% di a prima impressione di una persona dipende di a so capacità di parlà cuncurrenti, chì hè per quessa hè impurtante sapè per cumezza parolle è bè.

Cumu puderebbe parlà cù e persone correctament?

Intendemu di scummigghiari a manera di amparà à parlà cuncurrenti, culturale è correttu:

  1. Ùn avete micca usu slang . Stu prublema hè in inherente in a generazione ghjovira. I ghjovani sò cusì utilizati per l'usu di i slang words in a so vita chì ponu apprufittà à appruvà micca di elli, per esempiu, in una entrevista cù a cumpagnia di i so sònnii, chì à turnà pò spoof l'impression d'impiegatori.
  2. Senza sempre l'accentu bè cumu! Agree ùn hè micca assai piacevule à sente un discorsu disjunatu cù una falsa pronuncia di parole. L'errore più cumuni hè a parola "aneddu". Allora, una persona litterata ùn hà mai es de "zvonit", ellu poverà stress nantu à a seconda simbulica.
  3. Fate ridere di e parolle-parasite . Avete avutu avertitu chì u vostru interlocutore sempre usatu in u so parolla parasita questi cum'è "curta", "like", "type", etc.? Agree, ùn hè micca assai piacevule à sente una storia chì abounding in such words. Per fà a vostra discorsa littiraria è piacevule per l'ore, andemu bisogni circa duie simane. A più impurtante hè di veramente un mira di rimettivu di st'agine hànu!
  4. Ammude in constantemente u vostru vocabuli . Dopu un novu ùn esiste in silenziu è micca babble, in cerca di parolle adattati, pruvate di leghje più è cumunicà cù e persone. Un pieno cume persistente hà sempre qualcosa di dì, hè piacevule à sente cun ellu, chì hè veramente impurtante, hè piacevule cumunicà.
  5. Ùn aduprate micca sti paroli in parlà . Spessu, se una persona hà da trattà cù l'autri linguaggiu di cumpagnia, cumencia à usu di parolle straniere in a so parolla. In questu casu, avete bisognu d'esse particularmente attente à trattà cù l'altri populi.

Quante hè correlativu per parlà per u telefunu?

A cumpetizione, a cumunicazione curretta di una persona nantu à u telefunu, parra nantu à u gradu di u so sviluppu mentale è a crianza. A persona à l'altru finale di u filatu ùn hà micca bisognu di apprizziate u vostru apughjatu, ma in una manera di cumunicazione serà una certa impresa per sè stessu. È hè impurtante chì sta stampa hè riflessu solu e vostre funziunamentu pusitivi.

Allora, per daverà di parlà à u telefunu, hè impurtante per seguità e regule seguenti:

  1. Negozii per a negozii anu da principià à a dumanda. U megliu tempu per prugà una scontri o discussione di i prublemi impurtanti hè di 10 à 13h. À questu tempu, u nostru corpu hè attivatu è emetti energia positiva.
  2. Deve cuddà u numeru di telefunu, altri ùn eseguisce u riscu di cresce nantu à l'interlocutore hamovatogo, è ponu spoutate l'umore.
  3. Quandu avete da passà à l'altru persone, ùn pruvate micca dinterà immediatamente tuttu ciò chì avete bisognu. Prima introdaverà, perchè a persona à quellu ghjornu capisce quale hè parlendu cun ellu. Assicuratevi di sapè à chì urganizazione hè stata, è spicchendu quantu hè megliu per indirizzà à l'interlocutore è s'ellu hè piacevule per ellu parlà cusì. È dopu voce voce l'esistenza di a vostra chjamata.
  4. Speak with feeling, with alignment. Ricurdativi chì l'intonazione cù quale avete pruteziu a parolla hè spessu assai più effikaie chì i paroli.
  5. Ùn aghju daveru cum'è cumplimenti à l'interlocutore, è sempre di ricurdà chì a conversazione telefunale hè un dialogu è avete bisognu di esse l'oppurtunità di inseritu e parolle è l'interlocutore ancu.

Per apprendre a manatta appughjate, cumunicà cù e persone è i patroni, hè impurtante per amparà à parlà senza l'espressioni di l'argutula, parasitiche è cun l'arrangiament correctu di punti di punctuazione.