A cultura di l'etiquette di a cumunicazione è a festa

À u primu sguardu, a frasa "etichetta di parole" è a "cultura di cumunicazione" parevanu venenu da l'epoca chì i paroli francese è i pilami bianchi purificati eranu in moda. Invece, avemu tutti l'usu di certi reguli di l'etiquette, perchè cumunicà cù i culleghi di u travagliu è di a gestione, ùn utilizamu micca a listessa vitezza di parlante cum'è in chatter casual cù l'amichi o parenti. Cusì u cunnuscenza di i fundamenti di e norme di cumunicazione hè apprupta in u nostru tempu.

A cultura di l'etiquette di a cumunicazione è a festa

I cunniscenze di e regoli basi di l'etiquette di parlà hè utilità in l'esfera di cummerciale è in a cumunione di ogni ghjornu. Siccomu ogni tipu di cunversazione hè statu longu regulatu, adigamu à certi règuli à scontri cù a reunione, a cumercià, mantenenu una conversazione è dicenu l'addiu. In attu, a tutalità di questi normi hè una etichetta verbal. I so bisogni sò diversi è estendenu à tutti i sughjetti di a cumunicazione, è devi esse cunsideratu chì ogni paese dispune e so propri peculiarità di l'etiqueta etichettatura. Questu hè duvuta à u fattu chì a lingua hè statu sottuponuta diverse u passiu di a furmazione, per quessa, i clichés di parlà pò distingue assai, per esempiu, l'appillazioni "cumpagnata", chì hà statu pocu in moda in u nostru paese, nimu hà avutu capisce à l'esteru. Ma l'abitudine di principià una conversazione cù saluti hè a listessa per tutti i paesi.

I fonti principali di l'etiqueta protettiva russa sò u tactu, a tolleranza, a cunsistenza è a benevolenza in a cunnutazione cunversione. Quessi qualità sò accettati per riflettore micca solu per selezziunà furmulare di colloquiale, ma ancu in l'intonazione di i frasi parlati. Qualchidine cunversione passa per 3 stagei: u principiu di a cunversazione, a parte principale è a cumplimintata. In ogni stadiu, i so clichés di parlà sò utilizati, chì riflettendu i scopi di a cunveglia è e relazioni di interlucutori. U rolu hè ghjucatu da u tempu, u tema di a cunveglia è u locu di a cumunicazione. Particularmente spessu sottostimanu l'ultimu puntu, scurdendu chì in certi locali a conversazione uttene à e so lege. Ogni tutti sapanu i frasi cerimoniali chì sò scambiati in a festa seculare, ma sò micca stallatu di fora in negozii di cummerciale o un partitu di ghjuventù.

Da u cantu, pò st'eranu strana di voglia di inventà arcuni reguli, è da seguità diligently. Ma in fattu, sò questi ligami chì anu aiutanu à migliurà a nostra pensioni è cumunicà à l'interlocutore. In cumunicazione cummerciale, l'observanza di e regule di l' etiquette di discorsu parlarà di l'altu livellu di cultura corporativa è a impeccable reputazione di a cumpagnia, affinchendu una impressione favorevuli.