Belyashi in u fornu

Belyashi hè un platu populari di a cucina tatatu, chì hè diventata da parechje persone in u nostru paese. Ci sò assai ricette per a so preparazione. Dui avemu avertìtevamume di cugliera di castagna in u fornu. U pranzu torna deliciosu savuroso, aromaticu, cun una crustula d'ourottu ruddy è un pezzu fabulously suculentu è delicatu.

Belyashi in u fornu in tatatu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per fà preparà a belaya in u fornu, un vetro di farina hè struchita in un pappuluzzu, aghjunghjendu un oliu cremosu arricatu è moltu a massa cù mani finu à fà furmagliu finitu. Allora scorce in kefir casteru cálibu, oghje l'ova, u salinu è u soda. Scumpete in tuttu, allungate a massa nantu à a tavula, è pocu à pocu spedinu a farina restante, ammunzendu a massa cù mani. In u risultatu, a pani deve esse tuttare, ma micca troppu densu. Appena, pìglialu in un tavulinu, fate cù una siccità è si ne fà reste à 30 minuti.

À questu tempu, aghjurnà aduprà à preparalli u riposu. A carne cugliera in picculi pezzi, i patati sò nuvole è ancu moltu in cubi. Bulb shred è cunglite tutti i prudutti in una pienza. Aggiunna un oliu picculu, stagione cù spices è mischju.

U restu di a pasta hè divisa in 9 parte indè. Ogni roll out no cilibri assai finti è metteci una relazione petra à u centru. I fiurati sò stati cun tingzii, affinchendu u centru di u tile biancu apertu. Scambià i foglie nantu à una vaca di furmagliu è aghjunse u salottu cù a carne in un forru pre-caliu à u 190 gradi entre 30-40 minuti. Tutti i 10 minuti femu una sopa à u centru à i canteri in modu chì u riposu ùn ponu esse squadra.

Ricetta Belyasha in u fornu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per culinaria belyashas in un forno di iogurtu, i lati sò rutti in un pezzu. Aghjechjà à battezza è sprinkle un salottu, trascendu tuttu finu à chì i cristalli anu dissolvi cumplittamenti. Ciacera fate in una pezza, mette nantu à u focu dèbbitu è ​​caldu calmu per 2-3 minuti. Assicuratevi di mantene u pruduttu di latte pruduttu da u soprapprezzu, altri ùn puderebbe risicate. A margarina averebbe prima di u frigorficu è, pocu infranzante, frettaghja nantu à un grossneru gruzzo in un pienu di cullezione. Appena, mette i pranzi in u microondas, o fretta in un bagnu di acqua.

Avete pour 200 grammi di farina tamanta in a margarina è, cù una cullizzioni sopra sopra, cunzone cunzignate tuttu finu à chì una furmata di farina hè furmata. Allora aghjunghje elli suttotati da u salitu, fate un kefiru caldu è pruducite un bicchju di soda. Mesturà a massa resultante cun un battu à un statu homogenu è à a fini, fremuli pocu à a farina restante in picculi porte. Amassi l'għaimula cù e to mani, per fà sceta, ma micca troppu più sinu. L'aghjunghjeva in una puchina, appughendu à rigalu u film di l'alimentariu è a dete cullà per una ora.

Per questu tempu facemu u piccu da u locu, u mettiu in un pappagallou limpiu, è lasciate da escemente in a cuncefirenza à a temperatura di l'ambienti. Bulbi sò limpiati, lavati, melenko shinkem è aghjunghje à u rivestimentu. Solim, u pebbullu u riposu à u gustu è cun cura moltu tutti l'ingredienti finu à u gustu. Allora u tavulu hè sbrizziata cù farina, avemu spianciatu a pasta, aghjustemu un pezzu petite è fate un "salsiccia".

In seguitu, cullitemu pocu pezzi, è scaccià da un pappu rotanti, formant tanniculi round. In mezzu di ognuna avemu spianciatu u rimplamentu cù una cullette, avemu fiscatu l'arghjintini in un círculo, cullendu a pasta à u mediu, è cambia a belyashi à una bachju di furna, oiled with oil. Biscottu in un forru preinfirmatu durante 45 minuti. Quandu ci sò di brunzu, pigliammu a piccula di fragnante cù l'pudre, pusendu u salottu in un tavulinu è cogliu cù una spugna di 20 minuti.