Moda di u XVII seculu in Europa

E sicuru, ogni donna, almenu una volta era soiu di smintaglie in l'era di u 17u seculu, quandu in Europa era una moda manicurista, cun volulisce ladies 'rajfrokami. U 17u seculu era chjamatu ancu u periodu di a guerra di trent'anni, ma ma chistu, i donne è l'omi vestiti in caru decoru exquisite.

Moda Europa di u XVI-XVII seculu

A donna di quellu tempu hà cercatu à scuntrà i normi "ideali". Eranu in fossi magnifichi è pulling corsets , chì creà una silueta fina. Inoltre, u segnu di a donna ideale hè stata un collu longu, altu crescita, un capu majestuvelu cù spinu risu back and long hair ondulati o renti. Ma a moda in l'Inghilterra è in Francia era un poca diversità.

Moda di Francia di u 17u seculu

U disfuncu mudernu in Francia hà avutu una coghina ligeramente allargata è un corpu scurciatu, è a fetta era longu chì ùn era micca grande. A fugliosa era bughjura, è e manghju eranu crosta è lighezzu. Dammi di ghjustizia spessu usatu dui vistimenti à quattru, una di quale era cunsiderata cum'è calzature, è ci era tonalità luminosa. U secondu sirviziu era più fosche, è era sempre apertu per quessa chì i roba sotturùtu pò esse vistu, chì era strufinatu da satin o brocade costru. In e donne ordinariu, u corpu hè stati pacchettate cù i loidi stissi, e li ghjesci ghjudiziati anu aduprate colti di peddi prezzu. Unu di l'elementi obligatorii in u vestitu era un collarlu turnariu, chì era fattu da a manu è decoratu cù un cordone dilicatu.

A moda francese di u 17u seculu estendi à i capelli, chì eranu solu dui tipi. In u primu casu, una parte mediata hè stata fatta in u centru di a testa, è u capeddu hè sbuchjutu è ferite in un ferita, chì era furmatu in a parti occipitale in forma di una corona. Ci sò sottu à e manufatti di capelli, chì à u capu u curled. In u sicondu casu, l'intredufanu s'utilduvanu, u capeddu era pittatu nantu à ogni parte, è un chignon hè stata attaccata à a parte occipital.

Moda in Inghilterra di u 17u seculu

Se in u XVIe seculu a moda spagnola impregnava in l'Inghilterra, da quelli à l'anni 20 di u 17 è secondu stalla, è u so locu era occupatu da a moda francese, ma cun sapori lucale. I costumi di costumi, sia ghjente è femine, diventenu più diverse. A moda inglesa di u 17u seculu cambiò cù una grandezza veloce, ma era ancu influinzata da a moda Puritan. E inglesi, cum'è e Francesi, vistimenti dui vistiti, ma per i bè dummari inglesi u capu di u vestitu era sordi, è pè e donne francesi si stava spingannu. Ladini inglesi ùn si permettenu micca sbanditu, chì aghjuntevi immediatamenti, ma ùn era micca vistu.

I vestiti di i Englishwomen consistanu di un corpu, una faldella è i frontieri manichi cù trè trimestri in grandezza. U corpu hè statu fattu di satin, è hà datu un corset o un furfetttu. Futtogli, in cuntrastu à a moda francese, eranu longhi e sordi, liggi appendicate à a spalle. I vestiti anu dicurutu cù u còdice.

Finalmente, vogliu nutà chì in u 17u seculu i tessili eranu già fattu à i fabbricarii. Trimati di filamenti di u doru è di l'argentu, perchè i culori nantu à u tissu sembra pour pour. In Francia, l'Italia è l'Inghilterra, i tessuti stampati sò cuminciati da esse pruduciùtu, perchè a varieghja di caru e articuli luxurii si volenu più o più.