Prima faciulenza in casu d'un accident

I accidenti di u trafficu in l'ultimi anni sò diventate cusì frequentu chì ogni persona pò esse attu di tistimone o participante di tali avvenimenti prima o dopu. Cumu agisce in situ situatu criticu, salvu a salvezza persunale, è cumu pudete aiutà e vittime in l'accidentu prima l'arrivu di i medichi? Diceremu à questu in u nostru novu materiu.

Causes di accidenti in e strade

L'accidentu hè sempre una situazione stressanti è critica. In ogni modu, infurmatu è sapemu chì ci hè, hè megliu mai si ncuntra cù incidenti tali in a nostra vita. Hè bisognu di pruvate à evità u più tipicu è frequente causa di accidenti. In a maiò parte di i casi, i accidenti di caravanu nantu à e strade si passanu da:

Assistenza medica in casu d 'un accident

I medichi sò struzzioni strette cù un algitinu esattu di l'azzioni, chì indicanate chì cumu fà esse attu, è quale hà bisognu di primi aiutu in un accident. Sicondu a gravità di e ferite è e cundizzioni di bisognu d'assistenza, a ghjente hè divisa in gruppi:

À u listessu tempu, l'assistenza hè prima furnita da quelli chì appartene à u primu gruppu di vittimi. I medichi facenu u so migliu di salvà a vita è priservà a salute. Usanu un pruduttu specialu è i medicini per rinurzà a respira, stop bleeding, riparà i spinali periculosi spinali.

U trasportu di e ferite hè ancu realizatu in cunfurmazione cù struzzioni strette chì indicanu a pusizione à u traspurtadore di u paci cù a natura di a so ferita. Ma spessu prima di l'arrivata di l'ambulanza duvete troppu tempu. Per quessa, millaie di persone murenu in u situ di i accidenti di trafficu solu chì a prestazione di assistenza medica durante un accidente per parechje raggiuni si purga.

U primu aiutu per un accident

U primu aiutivu à u carru di ogni cunduttore ùn hè micca una guarantzia di a so cumpetenza è a capacità di usalla. Ssu nisunu, i drivers sò i cuntraditori più veri per i participanti o vittimi di un accident. Ancu s'ellu ùn hè micca un peccatu à ogni passageru per sapè chì un finanziu d'urgenza hè in casu d'un accident. Cumu attu in un accidentu, sè stessu vulemu aiutà e vittime:

  1. U primu regnu: ùn hè micca degnu. Un carru ardenti, high-speed highway, steep cliff - tutti questi sò un momentu potenzale periculosu, appruvendu chì, avete bisognu di paragunà e so capacità è riscosu.
  2. In seguitu, avete bisognu di prutezzione di l'scena da e colisazioni successivi, utilizendu i signali appropiati è i signali. Questu hè quandu u primu aiutu à quelli in furia durante un accident.
  3. Hè necessariu per aiutà à a vittima passà da u carru. Moltu spessu in l'accident accidentale vértigu cervical, perchè l'evacuazione si deve esse fattu cun primura. Dopu tuttu, qualsiasi movimentu impuru pò dannu a una persona in modu irreversible. Se suspettà una frattura di a spine, prima esse fixatu u capu di a vittima cun un roldato imitannu un corpu meditare, è solu dopu avè a evacuarata.
  4. Se una persona dopu l'accidente hè cusciente, a valutazione di a so cundizzioni hè ridutta à esame è interrogazione. Se a vittima hè inconsciente, avete da verificà immediatamente quì si hè un pulse è respira. Per sta verificazione, sicondu i normi europei, 10 settembre sò attribuiti.
  5. In a mancanza di respira o palpitazione, solu 4 minuti fermanu per equipà u cori di l'ossigenu finu à chì a materia grisa fallecer completamente. A respirazione artificiale è u corbu di corazzu indiretti sò l'unichi manere di fà turnà à a vita. U supplyu di l'oxigenu di luminosu si deve esse realizatu da un film particulari, inclusu in u kit di u kit kit. Se ùn avete micca unu, pudete aduprà un pezzu ordinariu o un napkin. U bias di corazonu hè fattu in una ratio di 2:30, per esse, dopu à 2 esmissioni in a bocca di a vittima, a 30 pressioni à u sternu averebbe esse realizatu.
  6. Una altra attività chì pò salvà a vita di una persona chì hà un accidente hè a stata di sagnu . Differences in l'urìgine di a perditura di sangue (arterial o venosa), avete bisognu à piglià adatti appruvati. L'internu internu pò solu esse detta da i medichi in un uspidale. Un assistore senza qualità serà capaz di correggià a situazione si hè una quistione d'espansione esterna visuali. Pigliarà un tourniquet (solu per i membri) è un vendi di guariscenza.
  7. Per fà curazione di i sangramenti arteriale (fonte culminante di sangue rossu vientu), debite dapoi prima u postu nantu à a ferita cun un torniquet, è poi chjarate a arteria danada cù un attrazzu.
  8. Per parèntesi vènenu sagnante (sangue fogliu rossu chì devendenu sangue), hè necessariu d'attu à u cuntrariu: per frenu u puntu d'hemorrgica, è da per vende l'attrezzu di a vina di a vina.