Trombophilia hereditaria

Tromboni recurrenti sò cuncillenti spicifici, in quale hè un imbligo di u leitu vascular. Puderanu à riesce cunsequenze cunsiquenza, cumpresa a morte. A trombophilia hereditaria hè una malatìa chì hà u sviluppu di a patologia scritta. Hè abbastanza cumuni, in particulare in donne adulti, per quessa, hè impurtante prestu à cura di sintomi ansi in u tempu è sempre cunsigliate un duttore.

Egeus de trombophilia hereditaria

U prublema principali di a dettaglie a malatia cunzidira hè chì u traspurtadore di u genu causativu ùn pò esse avessi a so prisenza. In regula, cambiamenti patologichi notevuli in u corpu si trovanu dopu a danni, cù u crescenu di tumuri di cancru, l'intake di droghei hormonal, inclusi i contraceptivi, in casu d'anormalità in u sistema endocrinu è in u gravidenza.

Se ci hè un suspesi di a progressione di sta maladie, vi deve cuntenutu un studiu di laboratori. In u diagnosticu di a trombophilia hereditaria, una ricerca hè fatta per i marcatura rispunsevuli di u sviluppu di a patologia. Di solitu, ci aniscenu ottu prudumenti di l'hemostasi, cume chì pò causà un augmentu di a viscosità di u sangue è a furmazione di trombi.

Criterium per assessà a predisposición à a trombophilia hereditaria indicando a norma (in parèntesi):

I sintimi di trombophilia hereditaria

I signali di a malatia scritta dependenu di a localisazione di i coaggiu di sangue. A prisenza di a patologicu hè signalatu da e seguenti cundizioni:

À u minimu suspettu di a possibbiltà di sviluppà trombofilia, hè necessariu d'appughjarà urgente à u phlebologu è sottumette un esame medico nominatu. A puntualità puntuale di a malatia pò aiutà à prevene i cumplicità seria è e patologii pratichi.