Signs on Clean Thursday after Easter

U ghjornu hè cunsideratu spiciale, perchè i nostri babbi, crèdenu chì hè nantu à quelli ghjorni chì vi pò esse liberatu di assai malatii è fiaschi, è ancu prutegge da più disgrazii. Signs on Pure Thursday after Easter occupy a place special among the people's beliefs, a persone pruvatu à cumpressà cumu cun elli, perchè eranu sicura chì l'effettu pusitivu dopu à u rituu ùn vi mancu stèttu aspittendu.

Signs and rituals on Pure Thursday

Certu, assai di sapemu chì in questu ghjornu avete bisognu à u bagnu, ma ùn tutti ùn anu nfurmazioni nantu à cumu fà un ritu simplici diretta à ridirete di e malatie. Hè fattu assai simpliciamenti, à l'alba hè bisognu à vultà l'acqua neve, preferibile, meneta a testa, postu chì tù avete a limpiari cù una tisoru, mentri dice "U sole santu, a malatie pigliarà tuttu".

Ancu i signa è i superstiziu di u ghjornu puri hè u customu di cut the tips of hair. Dopu dà un trimigliu di haircut, era pussibule micca solu per liberà di e malatiene, ma ancu per migliurà u crescenu di u pilu è a so densità. Per fà cutà l'anche di i curlli puderia tutti, è e donne, è l'omi, è ancu i zitelli, di qualsiasi persona, un rituu guardatu contra i morti è disgrazia. Pudete esse minatu à ogni mumentu di u ghjornu, ùn hè necessariu di fà quì à a matina.

Se una persona vulia aghjustà a prosperità à a casa, ùn deve micca solu di fà una pulitica generale è lavate tuttu u lavandulu brutttu di quellu ghjornu, ma ancu lavà a finestra cù acqua spiciale. Per preparà a suluzione, puderete pruduce l'acqua neve in un tavulinu, frégate in un cambiatu pocu è frettu cù tutte e vetru cù questu acqua. Dopu à a fine di u travagliu, a mità l'acqua, infundita in l'articuli petittari, era necessariu di vitture in testarini cù fiori o piantini, è a seconda parte di u lìquidu per vintu à u jar è mantene bagnu fora da l'altri ochji. Un trifle da l'acqua dopu lavuratu i vetru pò esse eliminata, è utilizate com'è diretta. Sapemu questu signu di i ghjorni limpi è facenu stu rituu aiutanu à cresce i vostri riti è ridite di e dete.

Pudete ancu applicà stu modu per aghjustà u benessiri di a famiglia, cum'è un recount of money . Siccome a matina, quandu u soli hà digià risatu, piglià tutti i pezzi è i sfacciatoghji dispunibili in a casa è cunzisti currettamente trè volte. Stu signu assuciatu à u ghjornu nuvellu aviss'a aiutà una persona suprana una crisa finanziaria persunale. In ogni casu, i nostri avis èranu sicurizati chì dopu à ricurdà u dirittu di quellu ghjornu ùn ponu più teme chì quellu annu a famiglia sferisce a poverità, à u cuntrariu, crèdenu chì i risultati cresce solu.

Avà parlatu di quali signali in Puru ghjovi dopu à Pasqua si sò assuciati à atraversu l'amore. Cusì, era cunsigliatu per l'omi invettenu a picciutta chì li piaci à u so patronu è vede cumu si cumpurtava u bistiame. Sè i vacchi, cavalli o pecuri cumincià à rivoluzione, per a maritarisi sta donna ùn era micca cunsigliata.

Signos e costi per i zitelli di Puru ghjovi destinata à attraversu l'amori paria quì, primu, in quellu ghjornu, era necessariu di lavari l'acqua trè volte di argentu è oru è dumandate sè stessu per mandà u sposu à a Pasqua appressu. In siconda, era necessariu di cocurate u pastore di Pasqua, pittura u ova è si mette u bun è ova in una cestera sarti, u salinu hè statu infurmatu ancu quì è una pepite neve. A Pasqua di u ghjornu, sta cesta cù rigali hè stata cun auturità di l'omi, pruvatu di dà un pocu di soldi. Dopu questu, si pudia cuntà à u fattu chì prontu u sposu accunsente nantu à u limitu, chì sarà bè è amori. Solu à fà tuttu ciò era necessariu cun un core puru è pensamentu, è micca cù còllera o resinzione, u rituali hà travagliatu necessariu.