Ioga per a Salute di a Salute

Irnicamenti, e malatie femminili pò trattà micca solu per l'operazioni è pills. No, ùn aghjunghje micca per esse scandalizate l'esaminazioni ginekulogichi, pruponenu una alternativa - yoga per a salute di a donna, chì hà sappiutu a cura è impedisce.

Cum'è cù trattamentu di droga, a peculiarità di ioga femina hè chì per tutti i simpunaggii è di e malatie, ci hè una lista di asanas.

Allora, cù e malatie di i appendages, include in a prutetta di Buddha-Konasana, cù viulazione di u ciclu menstruali - tècnichi di relaxazione, cum'è Shavasana.

Eserciti

Esportatu un cumplicatu di yoga purificante per l'organi femminili, aumentanu l'autoestimu è amori per ellu stessu.

  1. "Kitty" - brazza è piene nantu à l'anch'elli di spalle, è eranu nantu à tutti quattru. A spalle è culurata - exhale, bend - inhale. À l'exhalazione sò liberati da tuttu, è in u sopraniu s'accuvamu l'energia.
  2. E mani nantu à u stomacu, si stallà nantu à i tacchi, i ghjinochje sò chjinati, aghju vitture nostre ochji è medite, respireghje l'abdomen.
  3. Oghje nantu à i nostri pedi, sintendu chì i petti, cum'è e radichi di un arbre, sò cultivati ​​nantu à u pavone. Si stinzanu a nostra manu ubbiduta in u cimiteru, nant'à u ghjornu, per strufinà u palma di a manu dritta, scacciò l'energia "brutta". Passemu à a cintura, finu à u sicondu braventu.
  4. Faremu di tirà a testa è u collu, sipendu u pettu è "strappava" a energia stagnante.
  5. Ci vulemu nantu à e palmati nantu à a sughjura.
  6. Oghje nantu à i malati è i peri: quarternu è intra, rifiutu.
  7. Avemu passatu à e nucciasi è u latu di i cosci.
  8. Facemu alludendu cù e so mani è scacciate i nostri spade.
  9. Aghju avutu i nostri capi è ubligò nantu à a testa.
  10. Pigliemu à e mani di a bola di energia, quandu avemu pensatu, si face più forte. Un pezzu di colore di pezzu, l'aghjustemu è l'aghjustemu à purificà è rejiminate a faccia, scorciate a bola in tuttu in a faccia, toccu è toccu è "lavatu" sta energia.
  11. Imagine chì si stenderle a tapitera, pruvate cumu si a tapita hè "cuddante", chì si stende. Ora imagine chì dite u vostru corpu è i movimenti ondulati, imitate a tapitula. Arrassamu a ddi sti stessi, stinniu e so mani, è noi falate nantu à i tacchi, scuzzulate i nostri mani.