Ioga in i hammocks

In l'India, hè statu longu un arti di realizà l'asanas nantu à quelli u cordone. Questu, torna à provi, u desideriu eternu di l'omi per vendu a gravità è senti a facilità di volu. Bé, yoga in hamacas hè in veru l'uppurtunità di risate.

I Classi di Yoga in hammocks fùbbenu rianimati in u XXu seculu grazi à l'sforzi di BK Iyengar è à a so figliola Gita. In quantu à i beneficii, sutilzzii, sicurezza è evidenza medica di ioga, Iyengar descrigghiava tutta l'infurmazioni in u so propiu libbru.

Oghje, i classi di hammock sò diventà assai populari di e persone chì, per qualchì propriu, sò difficiuli di fà cumercià ananas in terra. Questu hè appiicatu à e persone fatte chì avemu bisognu di minimizzà a sopra à l'articuli in l' asanas , è di e donne dopu a nascita è e persone cù ferite è malatii di u spinu.

Ioga prupone un hammock especial. Hè custruitu un tela, manichi supplementi, cordi per aghjustà. Questa hammock pò esse riparata in ogni tettu cù l'aiutu di carburanti è se vulete fà ioga in l'aire frescu, pesa à l'arburi.

Eserciti

  1. À strettu accettà u centru (pelvis) à l'hammock è seguite à u warm-up. Mani, culligati in i palmi di e nostri mani, avemu allizivati, avemu pigliatu l'hammock cù i nostri mani, stirenghje i nostri pierlie, i petti nantu à u pavone. Cumminciavamu per svià in cantu à un cimiteru, i petti sò densamente sopra u pianu.
  2. Passemu à u warm-up da l'anca di u malugue, frette u pede in u manicu inferjuri di l'hammock, manteneu u corpu imbrancatu, accumincianu a swing the suspended and elongated leg forward and backward. Apertu per a cusciniunni è cundimentu. Aghjunghje l'amplitude, cuntinueghja a ghjornu, curvendu a perna sospette è l'embrassone nantu à ogni volta per a cuda di sustegnu. Cambiammu li nostri pierri, è rocciate prima cù una linea recta, dopu cù una perna curta. In questu studiu, hà studiatu diversi direzzione di a mobilità di a ciuoppu.
  3. U bacinu Thoracic - torna più stretchendu u tisu à u livellu di u spicu torcu. Parternu in un pianu torsioni torcu, a manu si stendi supra a testa. Oghje u pettu, a forza di a distruzione pò esse variata cù passimi avanti o retrocede.
  4. Urdhva Prasarita Ekapadasana - avemu tossu a hammock à anticipu, appoghju nantu à l'osse di pelvic, stendi u teddu è andendu à a pendenza. Avemu truvatu una pusizioni in quale l'hammesta tira a pelvis up e back, u restitu di e mani in contru u pianu, sullivate a busta per u dirittu - fiscale, è da cambià a peri.
  5. Adho Mukha Apanasana - dinochendu i nostri ghjinochje, appricamu i tacchi a l'anneglia, i mani faschi è a testa in u pianu. A strada ritene, sottu u pisu di a testa, tuttu u spine rilassate.
  6. A spina in Apanasan - ripusendu annantu à l'antenati nantu à u pavimentu, avemu principiatu a "strapata" in u pianu, arrivari a lu puntu estremu à a diritta è piglià a nostra manca left à l'hammock. A manu ghjustu si stendi nantu à u pianu. Fix the pose è vai per left.
  7. Avemu passatu, avemu i nostri peri, agghjuneghjirimi l'hammock quantu altissima. I peri sò scapparnuti di u pavone è cumincià à influenzà, "mosca". Avemu pruvatu à mantene a manu cum'è altitudine possibbili, aghjustemu a nostra spalle. Avemu aghjustatu in viaghju per l'appartenenza di l'hammock inferu è stende i nostri bracciali, i nostri pierri sò ancu estessi.