Dualism - chì hè di psiculugia, filosofia è religione?

In a storia di u pensamentu umanu, u termu dualismu possi parechji significati. Hè utilita in diversi zoni di a vita: psiculugia, filosofia, religione, etc. In u sensu generale, questa hè una duttrina chì ricanuscia dui aspetti opposti, non idèntii, polarities.

Chì hè u dualismu?

In un sensu largu, u dualismu hè a cunevistà di dui principii, cosi di u cuncipitu è ​​di altre aspetti di a vita. U termu urigginatu da a latinu dualis dualis - "duali", hè stata prima utilizata in u XVIe seculu è ligata à l'opposizioni religiosa di u bonu è u malu. Satan e u Signore, cù visioni dualista di u mondu, eranu dichjarati uguale è eterna. U principale principale di u dualismu hè applicatu micca solu à a religione, cunsiste à admessu l'esistenza di dui idei fundamentali. Ci sò e funzioni seguenti:

Dualism in Filosofia

Dualismu in a filusufìa hè un fenomenu fundamentale basatu in u cuncettu di a dualità di tutti elementi. In l'intelligenza di e persone o sicondu leghje fisiche, tuttu u mondu hà l'uppostu. A filusufìa fu a prima ciencia chì visti a "dualtà" in parechji campi. Prerequisite per l'emergenza di sta teoria pò esse cunsiderata a definizione di i dui mondi di Platone - rialità è idee. I seguenti di u penseru anticu chjamà i so "contru":

  1. R. Descartes hè unu di i seguenti più famusi di a pusizione dualista. Esse divenu in pensazione è esse aghjuntu.
  2. U scientistu germanu Wolf hà descrigiu i dualisti cum'è a ghjente chì ammettiia l'esistenza di dui sustanzi: materiale è spirituali.
  3. U so seguitore M. Mendelssohn hà chjamatu l'essenza fìsica è a spirituale.

Dualism in religione

A religione chjaramente definisce l'esistenza di dui principii ugguali, pervading tuttu. U spìritu malignu compite ind'è sempre cù Diu, è sò ugualmente in diritti. U dualismu religiosu pò esse tracede in e religioni antica è e credenzi tradiziunali:

Dualism - Psychology

Centu seculi, a scienza di a psiculugia hè cunsiderendu l'interazione di a psique di l'omu è u so corpu. E disputa ùn cessà micca oghje. Dunque, u dualismu hè una constant in a psiculugia. A duttrina hè custruita nantu à l'opposizioni di a cuscenza è u core, esistenti in modu indipendenti, è cuntrastatu cù u monismu - l'idea di a unità di l'anima è u corpu. A teoria di Descartes di dui sustanzzioni uggetti sustene da a teoria di u paralisteru psicofisicu è u sviluppu di a psiculugia cum'è una scienza indipendenti.

Dualism - Socionics

In u XXu seculu, u psichiatru svizzeru Carl Jung introducesu u cuncettu di "funzioni mentale" in a psiculugia. Sò fatti di i prucessi individuali, chì, secondu u tipu di pirsunalità, impone in una persona. U dualismu di Jung hè chì ogni individualità, in particulare creativa, hè una dualtà-a sintesi di proprietà paradosi, ma l'funzione-funziunate seguenu sottumessi depene à a natura:

In l'insignamentu di i psichiatri, i principii di "dualtà" sò interpreti in una manera interessanti, è u cuncettu di tipu di pirsunalità derivati ​​d'elli si chjamanu socionics. U currente scientifica cunceta u cuncettu di "dê relazioni duali", in quali i dui parenti sò vende di cumpunenti tipuli di personalità. Questu pò esse u matrimoniu, amichi è altre rapportu. Una duale hè sicuticamente compatible cù l'altru, a so rilazioni sò ideali.

Dualism - "per" è "contr'à"

Cum'è qualsiasi enseigne, u dualismu anu i so seguitori è i ghjougnanti chì ùn anu micca accettatu è refutazione di sta teoria, spiciarmenti da u puntu di vista di a natura umana. In difesa sò idei idee nantu à l'ànima, chì, dopu a morte di u corpu, migliurà tuttu in u mondu. Inoltre, l'argumenti à favori di a tiuria pò esse l'irreduciabilità di certi elementi è fenomeni chì si pò esse spiegati da u caratteru supernatural di a mente umana. A critica di u dualismu hè ghjustificata da questa:

  1. Simplicità di a question planteada è ghjudicamenti nantu à u spiritu è ​​u corpu. E i Materialisti crèdenu solu in ciò chì vede.
  2. Mancanza di spiegazione è prova.
  3. Nervosa dependenza di abilità mentali nantu à u travagliu di u curu.

Per capiscenu u mondu, hè normale per avè parechje positioni diffirenti, ancu diametralmente oppostu. Ma u ricunniscenza di a dualità di certe cose in l'universu hè raghjone. Dui anne di una natura - u bè è u malu, l'omu è a donna, a mente è a materia, a luce è a bughjura - formanu parti di tuttu. Ùn si ponenu micca opposti, ma contracantà è cumplementarii l'altri.