Chanakhi in u multivariate

Chanakhi hè forsi u prumuzione cchiu famosa di a culinaria georgiana, senza precisa a prisenza permanente di l'anziani, cusì parlà, da a categuria di "pusatu è sminticatu". Tradizionalmente, hè mutton stewed in un pappagallo di leggente cù leghje stati in capasti (patate, pepite, tomate, cipudine). Pudete preparà u chanakhs in u fornu è in u multivariate.

Chanakhi in u multivariate

Questa ricetta hè stata utilizata per fà una canapa in u multimarku di Redmond, ma pensu chì hè abbastanza aplicable per altri mudelli.

Ingredients:

Preparazione

Trimate a carne in terri, si sparghje nantu à u fondu di u panellu. U pumadorimu avemu un colmu di acqua fogera è caccià a pelle, fendu un tomate è aghjunghje a carne, u restu mentre l'aghjustassi. Carne cù salate di pumadoru è pepite, aghjunghje i spezii à i vostri piacimenti, vicinu, accumenu u modu "Quenching" durante una ora.

I patati sò puliti è tagghiati maiò, l'arghjentu hè sparatu in tazzi enormi, a cipudine è i pezzi sunnu cut too large. Dopu à u signalu timeraghju, aghjunghje i vechji cultalli à a carne in capasti in questu ordenu: patata, cipolla, pepite, brunetta. Solim è pimentu. Doppu, appressione à u modu "Quenching", stabilisce u timore per una ora. 10 minuti prima di a prigiuneru, pusau u tomate chopped and peeled remaining, and the garlic. Quandu i chanakhs sò prestu prestu, sughjurnà in u pane finamente finamente choux (u monte è a cumpunimentu hè agitu à u vostru piacimentu) è mischjanu bè. Se vulete un platu più piccante, pruvate a rimpiazzariarunu di i pumati cun Adjika. Chanakhs sò più aguti è aromatique.

I veru sapimenti di a cucina georgiana dinò hà da degnu à tastà u casurma , chì pò esse preparatu prestu da sicondu a ricetta simplici.