Cumu si fate un paese di nascita è ciò chì deve esse cunsideratu durante u primu prucessu d'acqua?

Parechji parenti dopu l'apparizione di u primu primu ghjunghje à parechji novi diffikultà, ignoranza di e sutilzzii di cura di u zitellu, chì hè stante cusì fràficu è indefanu. Unu di i primi prublemi hè in relazione à a paesi di un novu. L'infurmazioni dopu, aiutà à domiciliu e regule di sta prucedura impurtante.

Quandu mi pozzu lavariu?

Per mantenisce a salute di u zitellu hè dumandatu da i primi ghjorni dopu à l'apparenza di seguità à i normi di l'higiene, unu di e articuli chì hè l'eseguzione regula di i prucessi d'acqua. Nascì à un zitellu cù l'immersione sana di u corpu in l'acqua, parechji pediatrici ùn anu cunsigliatu micca prima di a curativi di a ferita umbilica (quandu e crescenu fora) - nantu à a siconda o terza simana di a vita.

Finu à questu puntu hè megliu aduprà un petit baninu è lavò u zitellu, pruvatu di ùn mancari l'area di u zocculu sparati (per prevence l'infizzioni). Oltremente, pudete aduprà per aduprà a pelle cù tessuti umdi ridjosi, imbibbuti in acqua cun un pappagallo o sponge, o lavate u zitellu sottu acqua cale chjucu dopu vespiri. Se u zitellu hà qualchì prublemi di salute, puderebbenu, u principiu di u bathinglu duverà esse postponé. In questu sensu, pudete cunsultà u pediatricu o neonatoloogru.

A preparazione per un baño in a nascita

U primu paese di u zitellu hè unu di i manifesti più vibranti è responsiblii, nantu à quale l'aghjurnamentu di furmazione à i prucessi di l'acqua puderà dipende è u desiderate di i genitori di rializà stu "rituali" impurtante quant'è sempre chì hè cunsigliu. Perchè u prucessu per esse còmode è sicuru, tuttu s'hè riflittutu à prugettu è avvisu in anticipu.

Sicondu i cundizzioni di vita, u bathing can be done in una stanza o in a cucina in un banchina o in un bagnu in un bagnu bagnu chinu d'acqua. L'ultima opzione hè assai più accettable chì i primi dui, perchè U mulinu hà da esse più spaziu per i movimenti attivi è l'acqua retenu a temperatura più longu. Hè bisogna sapiri chì l'abitanti di un bagnu bagnu ùn hè micca solu un lavatu, ma un prucessu chì furnisce i seguenti:

Siccomu l'acqua hè un cummerciu di carica annantu à u corpu, hè chjaru cuncetazione prima di fà un paese di crescente, chì cunsiste in u massaggio (strufinendu, ghjuchju) è gimnastica simplici (rinfurzà l'estensione di e articuli). Tali furmazione, chì duvita circa 20 minuti, rinforza i beneficii di e prucessi d'acqua. Eppuru, si unu di i genitori fai questu, mentre chì a secunna preparava tuttu ciò chì era necessariu in u bagnu.

Chì avete bisognu à un novu baby - list

Per natà un zitellu in un bagnu bagnu, avete averari a cura di u regnu di temperatura di l'acqua è l'aria in u bagnu, a limpezza di u bagnu, a disponibilità di varietori di accessori per facilitate è migliurà a comodità di u prucedimentu, i detergenti di zitelli. Hè necessariu di lavare i mani è sguassà di tutti l'oreille, per ùn scarrafà u zitellu. Scrivemu tutte e più necessariu per a tramandazione:

Cosa da lavà a bagnu prima di i zitelli?

Ogni vota avanti un zing a natuvulu, avete bisognu di purificà a superficie di u bagnu. Allora a question si sviluppa: chì lavagna u bathu prima di i bappelli? Hè più sicura per l'usu di u soda ordinante è una spugna cun una superficia dura. Cugliunculate i muri è u fondu, avete bisognu à l'acqua da u bagnu cù l'acqua da a maghjina. Inoltre, pudete aduprà com a detergent natural laundry soap. S'ellu hè una quistione di cumu si detechja un figliolu novu in un bagnu, ùn hè micca necessariu di lavà micca prima di ogni prucedimentu, tenuttu chì ùn hè micca usatu per altri proprii.

Averaghju per fassi l'acqua per un ghjustu?

Parechji parenti sò intesu si avete bisognu à fraccheghju l'acqua per un ghjustu. Hè cresce chì i zitelli, chì avè digià guariscenu ferita nantu à u meliculu, puderete bassa in acqua urale ordine. A bisognu di aduprà acqua fogghi hè prisente solu finu à u periodu. Se ci hè un dubte quant à a qualità di l'acqua di u griante, hè megliu utilizà un filtru per purgà è feriu.

Temperatura in a spaziu di banyi di nascite

L'opinione chì l'aria in l'abitazione induve u zitellu ùn si pò esse più bagnu di l'altri abitazioni, hè sbagliatu. Temendu u friddu, parechji genitori ùn pensanu micca chì i culori novi pò esse desarrollatu micca solu l'ipotermia, ma ancu un soprapprementi indiferente, chì hè dovutu à l'imperfezzione di i miccanismi termoregulatorii. Pensendu à a tampiratura di u tempore chì un natu hè prestu bagnu, vale a cunzidirarii à e norme generale di paràmetri di l'aiutu chì u zitellu traspira in casa.

L 'ottima a temperatura di l'ambienti per un zitellu siveru sempre entre 18-22 ° C. In vista di questu, ùn hè micca necessariu calenziu u bagnu. Inoltre, dopu à abbandono u bagnu di steam, ùn era micca un cambià di siveru in l'umidità di l'aire, chì hè preghjudiziu à u corpu, a porta deve esse aperta apertu durante u bacinu.

A temperatura di l'acqua per babbiti di bassa

Un prublemu spiciale chì cusì tutta tutti i genitori di cura, senza esvisione, cuncerna a tempera di a quale un figliolu nascitu di babbu sia beatu. In questu casu, vale a voi di ricurdà chì u regulamentu di a temperatura di u corpu in i zitelli hè in parechje sfondate cà d'un adultu. In vista di questu, pensendu chì tarritoriu d'abbandunà un natuvulu ùn deve esse guidatu micca da e so sensazioni stessu, ma da e caratteristiche fisiulogichi di i migghiori. À u zitellu era cusetu, è a prucedura era benifita, l'acqua di u bagnu si deve currisponde à u limitu di temperatura di 33-34 ° C.

U primu bainu in un bagnu bagnu duveru esse realizatu da una temperatura di 34 ° C. Dopu à una settimana, avete bisognu di un pocu - un diploma - per sminerà a temperatura è seguità per diminuinu à settimana di u limitu di 29-30 ° C. In such conditions, u zitellu, impanzando è movimenti activamenti in l'acqua, hè attiratu: u so ritmu di a frebba di u core, l'augmentu di u flussu di u sangue, i prucessi metabolichi in u corpu sò acceleriti. Hè nutate chì in u futuru, da l'età di sei mesi, u zitellu pò digià abbandunate in l'acqua 26-27 ° C, in quale si sentenu bè.

Cù què à dalli un beatu novu?

Un altru puntu importanti per i genitori chì vulianu sapè à fà degummà un criaturu nascitoghju hè l'utilizazione di i prudutti di l'acqua. In i zitelli, a secreziu di a pelle sò insignificanti (in l'absentie di sopra sopra), cusì in u primu dui simane hè permissibile di ùn utilizà micca un detergente à tuttu. Aghjustate micca più di 2-3 volte à settimana si pudete aduprà sapone di bambù (spuma, gel è simile) è una volta cada 1-2 settii - un capelli di picciuttante bagnu.

Sicondu idee muderni, nunda ùn deve esse misure in l'acqua. In particulare u marcatu hè u permanganatu, chì a nostra mamma è a àmila li piacia à aghjunghje à i zitelli di l'acqua. In una concentrazione débilè, sta sustegnu ùn hà casi nisun effettu desinfettante, è una saturazione più satuatta ferma a pelle è pò pruducia credenze di mucosa.

Hè permessu di 1/2 volte à settimana per applià l' arbe per babiani ghjunghje, facennu a so infusione basi. Solu adattati sò chjassi com'è u turnu, chamomile, calendula, motherwort, hop cones, lavanda. Per un bagnu bagnu duvete bisognu di un vetru di materia prima, chì deve esse impiutu di un litru d'acqua fogera è, dopu avè infuziatu durante almenu 3 ore, sughjate. Semu devi esse nutatu chì cù eterni avete bisognu à esse attentu, perchè pò causà reaczioni allergii in u zitellu.

Cumu si fate bagnu un figliolu novu per a prima volta?

I seguenti cunsigliati aiutanu à i "parenti novi" i paisani capiscenu à bagnu un figliolu novu per a prima volta in casa:

  1. U più bellu tempu per ghjunghje - a sera, prima di l'ultima alimentación è di a sera di a ghjurnata.
  2. A prucedura si deve esse iniziatu solu dopu chì tutti i preparazione necessari sò stati preparati.
  3. U bagnu si deve esse cumpletu d'acqua in quasi 2/3.
  4. Prima di pattunari un novu in un bagnu, debite deve pulisce i genitori cun un napkin.
  5. Sottu u zitellu in l'acqua deve esse gradualmenti: prima i pedi, da i malati, u panicu, u pettu, spalle, mentri u collu è a testa sarani nantu à l'acqua.
  6. A lu picciottu ùn ha micca a paura, hè cunsigliu di parlà sempre cun ellu in una vuci fina, calma, u surrisu.

Cume guardà i zitelli annantu a natari?

In cunsiderà cumu si fate edità per un novu, ùn si ponu ignurà a quistione di a manera di mantene in l'acqua. Hè cunvenutu à manteneu u zitellu cù a so manu left-four fingers sottu à a volta di a testa è un zitellu sottu à u collu, affittu chì a bocca è u nasu sò sopra l'acqua, è a seconda mano chì aghjustanu a pusizione di u troncu. A tenuzza cusì, avete da guidà a foglia di una punta di u bagnu à l'altru. U zitellu hà trasfurmatu nantu à u panicu, ci vole turnà è manteneu per voi chì u quindi hè trà l'iddi di divorziatu grande è indice.

Hè pussibule pienu i mo ochji mentre di battaglia?

I bambini chì ghjuvanducanu in u bagnu, hè difficiule di fà senza l'acqua in l'uce. À u listessu tempu, ùn ci hè nunda terrible in questu, è ùn deveria micca teme u cuntattu di l'anguigiu cù l'acqua. L'acqua di cascata aiutà à affumicà è sguassate sulphuru pruduciutu permanentemente da i canelli orali. Hè nutate chì ùn hè micca preghjudiziu à acquistà l'acqua in l'ochji.

Cù quantu di reutilari?

Un cumprinzìbbili per i principianti hè quantu à bagnà i marinii. Per principià, hè cunsigliu di dà u prucedimentu 7-10 minuti, perchè u babbu hè acquisto cù l'acqua, hà iniziatu à utilizà. U ghjornu dopu, u tempu di battaghju di u zitellu pò esse aumentatu, sviluppantallu à 20-30 minuti. Quandu u babbu averebbe, per megliu per ellu è di i genitori: dopu a tali attività, ellu hà pigliatu di fami è sdibbe, perchè sia sanu, hà da pudè esse sodiu.

Quandu deve spiegazione di i bagnu un criaturi novu?

Qualchidunu parechji dubbiu s'ellu si puderà banchjà un natuvutu oghje ogni ghjornu o per cunduzzione di prucessi di acqua, menu spessu, per esempiu, ogni ghjornu oltre. I medichi urganizeghjanu à furnisce u tempu per ghjunghje ogni ghjornu chì hè assai impurtante per u corpu di u zitellu. Questu participeghja à u sviluppu di u scheletru è di i musculi, stabilizza a circulazioni di sangue, aiuta à cuncordera rapidamente u muvimentu, rìggei e denti è pienze.

Chì deve fà facci dopu pañu un natuvulu?

Hè impurtante ùn solu per sapè degnu bbonu ghjustu annunziedu, ma ancu cumu per cumprà u procedimentu, ciò chì farà appressu. L'ottima scolla - rinfriscà l'acqua neve, dapperu cù una siccica è di dressing it, pi nutriscia u mastru di a mamma o una misura è di mette in u lettu. In a maiò parte di i casi, i zitelli ritruvate rapidamente. Se u zitellu chianci nantu à l'abitanti , a prossima vota si pruvate di cambià qualcosa in u prucedimentu: u tempu di l'esercitu (per esempiu, una sola ora dopu l'alimenta), a temperatura di l'acqua (ligeramente calmerata), a pusizione di u babbu in l'acqua. Utilizendu u metudu di l'esperimenti, pudete piglià ciò chì u zitellu duverà.

Quandu ùn puderete micca bagnu un zitellu?

Bagnare di babies in u bagnu è in una grande tavuletta deve esse postponate in questi casi: