U ciculu di mumentu - norma

Comu si cunnosce, a durata normale di u ciclu menstruali (u ciclu menstruali, u ciclu menstruali) in i donne hè 21-35 ghjorni. L'opzioni più cumuni è 28 ghjorni. Tuttavia, questu ùn significa micca chì ogni donna hè uguali di sta figura. Cumpiemu una strada e cose quantu parechje ghjorni in a norma ci deve esse in u cicitu menzu, è s'ellu hà sempre o crescenu o, in inversu, reduciu, indicanu una vuluntà.

Chì ci hè u ciclu menstruali è quale fasi faciani?

U ciclu menstruali hè divisu in 3 stages: menstruazione, a prima fase (follicle) è a seconda fase (luteal). A menstruazione dura, di mediu, 4-5 ghjorni. In questa fase, a reta cu la mucosa di l'utru (endometriu) hè rifiuta, perchè u fattu chì u gravidanza ùn hè micca occultatu.

A prima fase dura da u mumentu di a fine di a menstruazione à l'ovulation, i.e. di mediu, finu à 14 ghjorni di u ciculu cù u ciculu di 28 ghjorni (ghjorni di ciclo sò stati da l'iniziu di a menstruazione). Ci hè carattarizatu da e seguenti successi: in i ovari, u crescenu di parechje folti, cumincianu chì i ovuli sò. In u prucessu di u so crescente, i follicle sigreziu i estrogeni (hormone femminili) in u sangue, sottu a influenza di quale a ciuciura (endometrium) creci in l'utru.

Appressu à l'intermediu di u ciculu, tutti i follicle, salvu un solu chì ferma, è regresse, è unu cresce à una media di 20 mm, è da espansioni. Questu hè ovulazione. Da u follicle splendido hè un ovu è entra à a tubula di falòpica, induve aspetta u semuvra.

Immediatamenti dopu l'ovulazione, a seconda fase di u ciculu principia. Dumenne da u mumentu di l'ovula à u principiu di a menstruazione, i.e. circa 12-14 ghjorni. In questa fase, u corpu di a donna aspetta u principiu di a gravidanza. In u ovariu, u "u corpu amarantu" si sviluppa da u follicle burst, crece in i vini sanguini è una altra hormona sessuale femminile (progesterone) accumenza à secregla in u sangue, chì prepares l'utru per attache l'ovu fecundatu è l'iniziu di gravidenza. Sì a fecundazione ùn vene - u corpu amarantu ponu a so attività.

Dopu à questu, un signalu per l'utru hè ghjuntu, è cuminciò à rifiutà l'endometru in quantu innevatu. A menstruazione nova principia.

Chì ci sò e caratteristiche principale di u ciclu menstruali?

Ogni organettu hè individuu. Per quessa, ogni donna hà a so norma di a durata di u ciclu menstruali. Tuttavia, in ogni casu, ùn deve esse micca esse più di i limiti rigulari nantu à 21-35 ghjorni. In questu casu, a durata di a menstruazione (u tempu in quandu u spotting hè osservatu) hè 4-5 ghjorni, è u volumu di sangue ùn deve micca esse più di 80 ml. Semu dettu chì i paràmetri sò influinzati direttamente da e cundizioni climatichi. Cusì, i scientifichi anu pruvatu chì più spessu in l'abitanti di i paesi di i paesi di u paese seculu, u ciculu hè più largu ca per quessi e donne chì vive in u sudu.

Un paràmetru pocu più impurtante di u ciclu menstruali chì a durazione, hè a so regulezza. Idealmentu, quandu una donna hè tuttu bè cù a so salute è u so sistema hormone hà travagliatu stabile è chjaramente, i mensiuli sò regolarment osservati, i.e. in intervalli regular. S'ellu ùn succede micca - vi vede un medico.

In casu induve u tempu di u ciclicu hè longu, ma hè normale, u discursu di a violazione ùn pò andà. I medichi chjamanu chjamate stu fenominu in un cìstru largu menstruali.

Quantu a prendite per definisce u ciclu menstruali è cumu pò esse causatu a so inestabilità?

Dopu avè contatu tanti ghjorni nurmali in e donne sani compone u cicitu mediu di a menstruazione, Ci hè dettu chì si deve dura solu 1-2 anni par installà. Allora, ghjovani ragen da spessu durata di questu tempu pò spirimintà diverse prublemi cunzi cù a so durata è a regulezza. Stu fenominu si spessu cunzidiratu a norma, chì ùn deve micca bisognu di intervenzione da i medichi.

In ogni casu, se un rughjornu di ciclo si trova digià in u tempu quandu hè stabilitu, da pudè scuprite u mutivu chì hè necessariu di cunsultà un duttore. Dopu tuttu, in a maiò parte di i casi, stu fenominu - hè un sintimu di una malatia ginecologica. A basa di tali vuluntarii, com'è regula, hè a fallimentu di u sistema hormonal è, in cunseguenza, un mudellu in u fondu hormonal di u corpu femminile.