Mezchili di Kazan

Kazan , a "terza capitale di Russia" hè un grande centru culturale di a Federazione Russa. Questa hè una cità chì in pacificamente e pacìfici coexistiu dui religioni mundiale - Islam è Cristianità. Ci sò parechje mosche è antichi muderni, belli, graziosu, majestuosu. Fascinate è piacè. Dunque, avemu da cuntà di e mosche di a cità di Kazan.

A mezquita di Kul-Sharif in Kazan

In u territoriu di u Kremlin Kazan hè a mezchevi principali di Kazan - Kul-Sharif . Stu edificu mudernu, a custruzzione di quale hè stata a realizazione di u 1995 à u 2005, hà e razzi antichi. Sapemu chì finu à u 1552 in u so locu era a mezchezza di a capitale di u Khanate di Kazan, distruttu da l'esercitu di Ivan u Terrible. L'architettura di Kul-Sharif assorbiu i tradizioni di l'architettura islamica propiu in e Tartarie. In ghjiru à a cupola in a forma di u Capicorsu di Kazan, ci sò quattru minareti principali cù una altezza di 58 m.

La mezchezza blu in Kazan

L'imbasciata di l'Mezcla Blu fù fundata à u principiu di u XIX seculu cù l'aiutu di u mercatu locale Ahmet Aitov-Zamanov. Hè custruitu in u stilu classicu, è u nomu stessu hè stata data per u culore di i muri. Hè interessante chì sottu a l'URSS u minaretu à a mezquette era demolitu, è u bastimentu hè stata utilizata com'è una struttura di casi. In u 1993 u bastimentu avè novu cumprà un scopu religiosa.

A mezione Azimov in Kazan

Trà mosque Kazan, Azimovskaya impresses with its beauty. Figliate da brique, a mezquette hè stata adatta in una struttura eclectica cù una direzione orientale-orienti, chì, in particulare, pò esse vistutu in i vitrati macchiati di l'edificiu.

A mezana Marjani in Kazan

In u 1766-1770, a mezquita Marjani per più di dui centu anni era u centru di l'espirituali tartara-musulmana di Tatarstan. U custruiu hè stata custruita in u storicu architetturale tutale medievale cù elementi baroccu. Da u teatru di u storicu di dui storieri, u minaretu à tres intrecciate hà junitu.

A Mezza Sereone in Kazan

A mezquette hè stata errata in unuranu à u 1000 anniversariu di l'adopru di l'Islam in a regione Volga medievale in u 1924-1926 nantu à l'autorizazione persunale di Stalin. Stu monumentu di l'architettura tartara islamica hè un stile di u modernismu romanticu cù trapicchiati di i musulmani orientali.

A mezchezza Medina in Kazan

Sta muschia muderna fù custruita in u 1997 in i migliori tradizzioni di l'architettura di lignu di i Tattarate. Una funzione especiale di u bastimentu hè un minaretu cù balconi nòuti.

A mezocche di Burnaev in Kazan

In l'architettura di mosche in Kazan hè a mezquette Burnaevskaya, chì u custituitu hè una cunmbituzione biulogica di elementi di l'architettura russa, tradizionale tedesca è di l'orientali musulmana cù l'estilu di eclecticism.

Sultana in Kazan

U muleta di a tarrazza di a mezidità di u Sultan si torra cun orgogliu, a custruzzione di quale hè stata finita in u 1872. Questu hè unu di i cinque Horde minariali esistenti in u mondu.