Paris Hilton è Chris Zilk ammanate sentifici tentatori à l'premiere di a seria "Left Behind"

Sembra chì u core di a lione secular di 36 anni di Parigi Hilton hè occupatu. Una volta, a donna pruvò à a premiere di a terza tempore di u film di a TV "Le Left On", à quale ella hè ghjuntu cù u so amanti, l'attore Chris Zilk. A coppula ùn hà micca solu abbruciatu è bracciatu durante u fotocraticu, ma ancu dettu di i sensi sentimenti chì si sentenu per l'altri.

Paris Hilton è Chris Zilk

Chris vidi in Parigi u so cumpagnu alma

Hilton si prisintò davanti à i cammari di i fotògrafi in un apertura cun Zilk. Tuttu u tempu mentri ch'elli sparìanu u fotocraticu, l'amatori ùn si partenu micca di l'altri. Perchè l'ultimu eventuali, Paris hà sceltu un vestitu corta di dui capigliati, cuntere una cima negra è una fascia, cumplementata da un vestituu corpu da un tatu rosu scuru. A questu gruppu, Paris hà missu in i pitture scarpi neri è arelli cù grossi diamanti. Quantu a Chris, u ghjovanu figghiu nantu à a tapitore in un vestitu grisu, una cammisa nè bianca e una corbata di Borgogna.

Parigi Hilton

Durante u fotoccuveru Zilk è Hilton rientanu tuttu u tempu, è dopu avè cuminciatu à abbracciarii è braccianu, chì permettevanu esse fotografiatu. Allora era ora di parlà cù rapprisintanti è i primi per cumincià una conversazione hè Chris, quale, per u modu, hà ghjucatu u rolu di Tom Garvey in "Left Behind". Eccu i paroli l'attore hà dettu durante a so intarvista:

"Avà avà un tempu increditu happy. Aghju alcuni scontru à a mo ànima. Parighji hè tuttu ciò per mè. Ùn puderaghju di respira liberamente quandu ùn hè micca stante. Sapete, u sensu di amore si cumbreghju chì u svegliare è u vinu. Aviu furtuna di dorminu cù una donna bella. Ùn puderebbite fugliate da Parigi è, quandu a vogliu, ùn ponu impedisce di smariscinu. Hè una donna incridibile.
I amici amare sò assai
Leghje ancu

Hilton sueci di i zitelli è u so maritu

Parighji è Chris anu saputu per ognunu di più di 6 anni, ma ancu à 2017 anu solu amici. A principiu di questu annu, a stampa annantu à a so informazioni chì una legione secular è un actor scontru. Hilton è Zilk ùn anu micca amparatu a so rilazioni per un bellu pezzu è uni pochi settimani dopu chi anu annunziatu ch'ellu avia un affari. À u premiere di "Left Behind", Parigi decide di cumentà a so relazione cù u so amatori:

"A sapete chì a vita hè cusì interessante chì quandu ùn cunnosci micca ciò chì vi aspetta. Nun avè mai pensatu chì u mo bon amicu Chris puderia aghjustassi un prutru di amore è passioni in mè. Adore à questu omu. Per mè, Zilk hè più cà una relazione, questu hè a mo vita. A mo esistenza hè allora di gioia è amore. Vogliu vulà volarè, ma strana ch'ella sona. Ogni minuti mi provu di passassi cù Chris. Hè perfettu per mè è vogliu vulemu avè i figlioli da ellu. Pensu chì in a vita hà vinutu quiddu periodu quandu aghju più è spessu pensendu a famiglia è i ziteddi. Speru spergu chì i mo nostri pronti fendite veramente.
Hilton à premiere di "Left Behind"
Hilton suene di famiglia è di zitellu