Mersin, Turchia

Molti turisti chì anu trasi de vacanze in Turchia anu sicuru chì ci sò parechje belli è antichi cità in questu paese. Per quelli chì vulianu acquistà un fenu meravigliatu, divèrtanu u mare dulce è impone i bagaglii di a so cunniscenza à e excursioni, u turcu Mersin amenu i so armati.

Storia di Mersin

Sta terra accuminciau a settle à u 7u seculu aC. L'archeologi anu cuntentu di travaglià in Mersin: truvaru 23 capiù culturali, chì inghjinuchjate annunziate nantu à a storia di a cità antica. I studii analizanu chì a prima capace data di u 6300 aC. Diversi tipi di fortificazioni sò stati custruiscenu parechji seculi dopu, è a custruzzione stessa cuminciò à circa 3000-2000 anni AC.

Quandu u territoriu appartine à i grechi, a cità era chjamata Zephirion, i Rumani chjamaru Zephyrium, è da Adrianopolis - in onore di l'emperadoru Adriianu.

Oghje, quasi 900.000 abbitanti viranu in Mersin. Hè cunsiderata una di e cità porti maiori in Turchia. Questa fattu confirma chì Mersin cumunicava cù 100 porti internaziunali.

Attrazioni Mersin

Turchia hè unu di quelli paesi duve ci sò parechje visitori interessanti. Ancu di Mersin è micca questu da i so cunfini, parechji posti:

  1. Tarsu hè una di e zoni di Mersin famosu per u fattu chì, secondu a legenda, questu era u locu di nativu di l'apòstulu Paulu è a so casa. I vitturine sò stati invitati per vede e ruvine di u monasteru di u santa, scorri acqua da u pozzu di San Paolo, l'acqua chì, invece di sta stagione, ùn hè micca diminuite. In Tarsu pudete puru ammirazione di e antichi porti chì anu adduzzati l'entrata di a cità. A strada, a cità hè cunnisciuta per u fattu chì era in questu chì Antony è Cleopatra scontravanu.
  2. I ruini di l'antica cità di Pompeipolis da parechji turisti causanu vivaci impresi, eccitamento. Contra u sfondate di edifici muderni, i rossi di un terrimotu distruttu da u terrimotu mostru particulari coloratu. Prima ch'ellu fù scundia da a fàccia di a terra cun un fenomenu naturali, Pompeii era un grande, riccu di centru di sviluppu. E scuperci archeologi sò purtati à questu ghjornu, chì dimucrà uceanu di a storia di a cità è di u populu.
  3. Eliaussa - una chjamina necropolis di u Rè Sebastian hè vale à vede quelli chì sò piazzate a storia.
  4. A caverna di u paradisu è l'infernu sò e struttura magnifica di a natura, chì deve visità da e persone chì ùn sò micca indifferenti à i monumenti storichi è naturali.
  5. U casteddu di donzella hè una struttura bella assai nantu à una piccula isula, custruita da unu di l'imperadori per a so figliola, chì, sicondu a preputenza, era di muriri da una muccuna di serpente. U babbu ùn salvà u zitellu - a serpente hà sceltu in un cantu sclusivu cù e dispusizioni è a preputenza hè stata vera.

Un altru assai altri objeti interessanti di significazione culturale sò attraversati in Mersin: monasteri, temples, rivi, parchi, città subterraneani. Pudete dinuncià una sapori innova è guida un globu o fà un passaghju romantica a cavallo.

I piaghji Mersin

Quandu u clima in Mersin favore reste di a spiaggia - a temperatura quì ùn cagiunendu micca + 10 ancu in l'invernu, assai hotel modernu è confortable sò custruiti in a cità chì si ncontranu i normi mundiale. A sponda di u Resort Mersin, a più guivare, ma ci sò ancu terreni aranichi. Questu cadernu di u paradisu ùn avete micca di u calore inescuvabbli - quì à ancu in i ghjorni più cali, grazia à l'umidità, hè piacevule à rilassate. In particulare, intornu chì ci hè assai verdura, salvendu u calore.

Se in u passatu recente hà una questa aguda di cumu per arrivà à Mersin, postu chì l'aviazione di a cità hè statu solu custruitu, ora hè necessariu di cumprà un bigliettu è vi truvate in un locu maravigliu induve spiegà un tempu inescuvale.

Rest in Mersin, Turchina diventerà quelli chì amanu a tranquillità è a privacy, è quelli chì ùn ponu micca esse viaghjavvi senza partiti di noite è e so cumpurtamenti storichi.