Oghjulu à Ciprianu da a soru

A preghiera a PriestMartyr Cyprian da a sorellerie hè una di e manere più affidativi è pruvati per sguassà l'odiu malviziu , qualsiasi effettu negativu di energia. Pò esse leghjite per una persona prufessiunale è di ogni cum'è ordinariu. Per a bona accionamentu, hè bisognu à fà stendi davanti à l'icona, chjama una cannila è repite u testu tutale di a prichera à San Ciprianu da a sorellerie 40 volte.

A preghiera di Kiprian per a sorveria hè stata manera:

"U sacru martire santo Cyprian, in i ghjorni è i nuttati, à l'ora quandu tutti i forzi sò esercitatu contru a gloria di u Diu Bizantinu, voi, San Ciprianu, prege per noi peccatori, dicendu à u Signore:" O Signore Diu, forte, santu, rignatu per sempre, sente oghje di u servitore (a) in a fede di u vostru servitore (a) u to nome, è per voi, Signore, pirduna (el) tutti l'armata divina: millares d'angeli è archangels, Seraphim è Cherubim, angeli guardianu ".

Signore! Sapete tutti i sicreti in u core di u servitore di u vostru nome di u cunjetu (e) è i so figlioli chì si furonu di fà davanti à a to fàccia,

Signore bellu, dispostu di pridà per noi peccatori per l'esprimità di i nostri piccati, è avendu à rende meditadore di a maestà di a to misericòrdia, per piglià di tuttu u male è ùn volenu micca tumbà. Fallu noi peccatori cù l'Amore di a totezza senza difettu è a sèntelu, a so mamma (u babbu) è a moglia (maritu) nantu à i mo figlioli erring.

Vogliu è dumandà u nome di u martiri Cyprian in ghjocu per i figlioli perciuti in a mo casa è di tutti i cristiani chì anu da a sorcery, a sorcellerie, a machinazioni di i diavole malveti è a ghjente di malignità è flattery. Aghjunghjite a vostra lighja in u lettu à a casa nantu à i malati da a caccia di a testa: di l'omu malignu, da l'ortugrafia, di a soru, l'odi male, l'intimidazioni in a bughjura, in a strada, da avvilanatu cù malice, di borra, di difamazione, , morte deliberata. Fate chì a to preghiera sia u vostru scudo è a salvezza à i servitori di Diu per a so abitazioni.

Signore Unu, omnipotente è omnipresente, cumanda u gattivu per abbandunà a casa in quale l'aghju vede a peccatu (è) d'abitazioni di i mo figlioli. Pundu a manu à u Podere, Ligera, Grazia esercitata à a mo casa è i mo figlioli. A benedizzione di u Signore in questa casa, chì a to preghiera hè benedette.

À quelli chì scorch all evil with Your command, aiutatimi, O Signore, a mamma (babbu), pienu di pienghje per i mo figlioli. Humilisate u so orgogliu, cridite u pentimentu è salvate a perdita, cum'è chjamatu un gran peccu (ka). I cunsevuli, Signore, è di chjamà à u repentimentu per u putere di l'Onesta Life-Giving Cross.

Per mezu di u cumandamentu di u Signore, i malati è i mo amici dimoniichi è i mo figlioli sò stati, è ùn devenu micca davanti à a prichera di u vostru santu santi martyr Ciprianu. À l'ora di a testa di a matina u vostru santu è scumpressate e forze oppostu di u male chì sò stati liberati da e ghjente malviziu è di i dimònii boni.

Salvate, Signore, di ogni malvellu, obsession diabolicu, putenzi è i ghjente malice. Cumu a cera falesa da u focu, fate tutti i trucchi male di a razza umana. In u nome di a Santa Trinità chì dà vita: Babbu è Fillu è Spìritu Santu, pudemu esse salvi.

Glorificamu, O Signore, u to Figliu Ghjesù Cristu, à a manu diritta di u Patre, pusendu nantu à l'aspetta da a so Venerazione è a Resurrección di i morti, da u putere di a Cruci di u Signore. In u so nome, cunghjuru è di scaccià tutte l'alerte spiriti è l'ochji di i ghjente malatu, distanti è vicinu. Sceltu, O Signore, un omu malevule da a mo casa. Salvate è salvate l'esclave (s) tò, a mo sposa (e) è i mo figlioli di tutti i morti male di u spiritu malignu è impuru.

Signore abundantemente benintentente, multiplicate a ricchezza di Job longu suffertu, salvà à mè è à i mo figlioli è multiplica a prosperità di vita questu quì hè questu ligere, in nome di u nostru Signore Ghjesù Cristu, à quale tutte e tribù di a terra adoranu, serve è glorificà millares d'angeli è arcangeli, Cherubim è Serafine, a forza di tutti l'armata divina .

I, piccatu (nome), aspittava à a misericòrdia di Diu, impatrunite è superà tutte e malice è malice di u diavulu. Chì l'omu cun intruduzzione malintenatu è u spiritu impurite di falzà si alluntanassi da mè è di i mo figlioli. Per a preghiera di u martiri sante Cyprian mi conduite, imprivo, è aghju destroyatu e tutte e forze di u mali di mè è i mo figlioli. Desapareere, e forze di u male, da questi esclavas di Diu per u putere di a crescita di a vita, chì dà a salvezza di u Signore è tutti i putenzi di u celu, chì creanu davanti à u tronu di Diu u putere di u Signore, annullendu u putere di u male.

Piglia sta preghjaria à u Diu unicu è u invincible, per mezu di quale tutti i cristiani, da u putere di a Santissima Trinità, per salvezza, da u putere di a Cumpagnia d'Honorable Life-giving Cross, puderaghju salvà i peccati (s).

Seraghju salvatu in u mari, in a strada, in l'acqui profondità, in u passaghju in a muntagna, in l'erba di colti venenosa, rèttili chì cresce, scorpioni, pesci di manghjà, cù corpu, ochji, u malaneddu, in u lettu, pèrdita di sangue è di altra altra malatia per forza Cumpagnia di u Signore.

Puderete a benedizzione di u Signore è a so gràzia anu in casa, induve a prichera à u martiri sante Cyprian lies.

Rice per Cristu, chì hà fattu crià u celu è a terra, u sole è a luna, è l'universu tutale. Puderanu a me preghiera è a so mamma più pura, a Regina di u Celu. Avete misericordia è salve i slave (s) di u vostru (u so) (nome) spouse (y) ella (u so) è i so figlioli. Chì ùn u mancamentu impuru mi tocca è i mo figlioli in a mane, in u ghjornu, in a sera o in a notte.

I pray and ask the Zechariah bright - the Old Testament and the prophets: Hosea, Ilia, Micah, Malachi, Jeremiah, Isaiah, Daniel, Amos, Samuel, Elisha, Jonah. I pray and ask the four Evangelists: Matthew, Mark, Luke, John è i santi Apostuli Petru è Paul.

È ancu Akim, Anna, Ghjiseppu u babiesu di a Vèrgine Maria, Ghjàcumu u fruttu di u Signore, Ghjuvanni Cum'è misericordia, IGNATIU DI DUE ereditariu, u martiri santu Ananiassu, Rumanu, u cori Efràime u Sirianu, Basilu u Magnu, Gregory theologu, Jean Chrysostom, Nicolau Miracle-Worker. I metropulitani santi: Petru, Alexis, Philip, Jonah è Germogeno. Reverendu: Antoine, Teodissi, Zosim Savvatia.

Reverendu martri: Guria, Salomon, Barsanofia, Aviv. San Sergiu di Radonezh, Seraphim di Sarov, un miraculu di Simeone l'Stylite, Maxim the Martyr, Nikon u Patriarca di Antiòchia, u Grani Martire è Ciprianu è a so mamma Iulitu.

L'omu d'Alexis-Diu, i Santu Mirò-Bearers: Maria Magdalene, Maria Cleopas, Salamone. Sempii santi, martiri per u Cristu: Paraskeva, Euphrosyne, Ustin, Evdokia, Anastasia. I Grandi Màrtiri: Varvara, Ekaterina, Marina. Anna-a prufetacea è tutti i santi da u seculu finu à l'ora in a terra terra splende.

La vèrgine bè, regina di u celu, salvu da i prublemi di l'aire è i prughjezioni demonichi in u scuru, perchè a sò pricatu di questu martire santu Ciprianu. Per mezu di u putere di a Cruci di u Signore è da a Santa Trinità, permettenu distrughjesi i maligni è perghjenu tutti i mali chì vanu da u corpu malevoltu è a malvaganza di u spiritu malignu, è salvà da i riti di Satanare prega in ogni locu cù e preghere di a Mamma Purificante è E ligioni di l'incorporeali: Archangel Michael, Gabriel, Raphaël, Satavaila, Iguasil Varahael è l'anghjulu Guardian. Chì tutti l'arti di l'infernu sottu vrigugnatu da l'esgrima di a Cruci di u Signore Bizantinu di u Signore, à a gloria di u Signore u Nostru Allighjante Cristu Cristu, avà, sempre è sempre è sempre. Amen ".

Preghiera di San Cyprian da a sorellia hè assai forte. Pudete a leghje per l'acqua, è dà à qualchissia chì hè sottu a influenza di spoor - è questu puderà risultati.