Stile di Swag

Unu di i sottucultorii di i giovani populares hè u stile di swag, chì urugava in i Stati Uniti parechji anni fà. In prima, sta parolla hè chjamata tuttu ciò chì puderia esse dichjaratu "cool!", È più tardi u slang termu hà datu u nome à a direzzione ghjuventu sana. Se vi vede à i ritratti in magazines di moda, l'stile di swag pò esse identificatu immediatamenti. Ragazza in u stilu di swag - luminoso, attrattivo, sexy, attivu, intruduce, senza falla. Ma micca solu a robba determina pertendu per questa subcultura. Per i raggioli, l'stile di vestiti di swag deve esse cumplementati da accentà, cumpunenti, scarpi, hairstyles, manicure e even music. Hè nutate chì e vestitu in u stilu di swag hè demucraticu, anche l'esistenza di certi canoni, specie di riferimentu è marcelli. Inoltre, ci sò una quantità numerosa di rami di moda di swag, perchè pudete messà diversu, ma à u listessu tempu hè squadra in a cumunità di giovani di sciculi.

Swag fashion

E principianti di Swagger chì ùn anu micca sapè à vestitu in l'stile di swag, vale di ricurdà a regula principali di a cumunità. I ciannii ùn seguitanu a tendenza, i crescenu! In vista di i ghjuvelli di moda è di i ghjuvelli, pare chì i diseggituri i decrecanu cù stampi , vistu in i sogni. A strada, u tonu in moda ùn hè stata micca da i diseggiani, ma da i capipasenti di i gruppi di i ghjoveli chì facenu a musica "negra". Stampa di benvenuti cù i simboli di i rigistru sportiu (Brooklyn Nets, NHL, NFL, NBA), chì ponu esse decorati è T-shirts, è capelli, è capelli, è ghjuvelli. Icona stile di swag - a marca Obey, pruducia una reta di coletta di vestiti per i fanni di sta subcultura .

Ancu u fattu chì u scambiu mantene un stilu poci cunsigliale, i picciotti sò datu l'uppurtunità di mantene attraente. Di sicuru, a sessualità nuda è à pocu aggressiva hè aggradata, chì hè spressione da shorts shorts, mini-faldes di colori brillanti. Raglami jeans sò un attributu indispensabile di i ghjovani è i figlioli adduducati à u swag-style.

Qualcuno chì era, sta subcultura possa razzi africani-americani, è a pupulazione di i quartieri "neri" hè sempre stintatu di furnisce per elli cù materiali materiale per qualsiasi manera. U dirittu hè u putere, cusì hè cignale è carichi carchi, cose, accessori. E si sò di prezzu, sò brillanti, notevoli, visibilii. Cusì, i capelli in u stile di swag hè un capucine adduzzu, dimensioni, ma necessariamente cù grandi logos o sequins, sequins, appliqués. Cumpagnia di swagger - un sportivi massivi, zuppi di brillanti, stivali bassini è schietti in u stilu di swag - hè "billette suluzione" cù stampa impressibile impensable.

Hairstyles, maquillaje, manicure

A creazione di hairstyles intricate swag-girls ùn paganu micca. Puddite largu sdrughju pò esse decoratu cù un vesu, un granuletta lucenti, ma più spessu sottumette à un capu cù visoru direttu. A più imprudenza di l'elegimentu, a più affirmata l'affiliazione stylistica à u zuccadoru di a cultura. In quantu à u maquillaje, hè o assente da tali, o hè fatta cù prudenza deliberata.

Ma una manicura in l'stile di swag - hè un tema separatu. Ùn ha micca menu significatu ca ropa. Unghie in u swag style sò sempre esse notte, catchy. U più culori, u migliore. I peri di a ragazza più ridutta spiunà cù i culori di l'arcittu, splei di sequins. U verni uniformi ùn sò micca benvenuti, salvu, sicuru, ùn avemu micca parlatu di culori di neone. Una altra perspettiva hè u culore di rosa rossa. I ragghiunari preferanu purtari unghji finite longu o pocu, ma quelli chì sò longu sò un mauve in l'ambienti swargers.