Cumu si va à un cunventu?

Parechje persone ùn stallanu micca i disgrazii di u nostru munnu è cumincià à pensà à quandu sò stancu di tuttu. Eppo u travagliu permanente, travagliu di casa, a vita di a famiglia si cumincià à cunflitti, viaghji à parenti è viaghji ùn portanu micca l'aligria chì era prima. Vogliu qualcosa di puzzivenza è pura, per l'anima, perchè u munnu internu per aperta è sienti l'alegria di a vita. Questa craving per qualcosa più liggeru è più limità ogni ghjornu diventa più forte è forte. Hè per quessa chì e persone marchjanu à u monasteru. A persona accumincia a ghjallinara è cercate in novi affari, novi rializazioni. Cumencia di vita di una vita suciale, ma gradualmentu si realizava chì ùn ci hè più gioia chì avissi vulutu sperienza. Allora volta à Diu.

Cumu si va à un monasteru è ciò chì hè necessariu per questu?

Per andà per un cunventu, prima u primu di u desideriu. Sempre cunzignatu di u fattu chì quandu partenu u monasteru una persona chì già sughjettu di appartene à u mondu - ellu a pertene à Diu. Hè ciò chì i so penseri è i atti sunu dedicatu solu per serve.

Inoltre, a donna prima vive per un'anzu à u monasteru, si comprende è fighjenu u modu di vita di e moelle è u monasteru stessu. Dopu, dopu à u passatu di u tempu, ella hè permessa di participà à a vita di u monasteru, di vende d'accordu à u so modu di vita, ma cù tutti i tituli di a monja chì ùn hè micca datu per annu. Questu hè fattu per chì una donna, sintendu cun tuttu u so core, puderia decide si vole à esse un monica per u restu di e so ghjorni o micca. Dopu à queste sanu di teste, se tuttu passava bè, a donna diventa un monica.

Comu abbandunà una donna sposata in un monasteru?

U monasteru hè ghjuntu in una varietà di persone, per una variità di razze. Ci hè bastatu maturu, sò assai ghjovani. E donni marroni pò esse diventate dinò, ma solu ùn anu micca figlioli. Hè per esempiu, i zitelli puderanu esse digià bastatu d'età è si puderanu guadagnà una vita.

Cumu si lasciate per un tempu in un cunventu?

Se l' ànima dumande à vultà à u monasteru, ma a mente sempre dubbia a correctità di un tali attu, ponu avvicinari l'abbaye di u monasteru è dumandate un novice à u monasteru. A superi superiore ùn rinviarà mai più aiutà. In novices à u monasteru, pudete stà in ogni mumentu.

Puderaghju u monasteru?

Da u monasteru puderete abbandunà in ogni mumentu, perchè u monasteru hè u locu induve a ghjente venga à u duminiu di u so core. Se una persona ùn accetta micca Dieu in u so core, serà micca difficiule per ellu in un monasteru. Perchè ùn pinsà cun voi? Hè megliu per andà à voi è intende, è Diu sempre vi diciarà cumu fà.