Cumu serà battezu bè?

A tradizione di impone u signu di a croce hè vinuta da l'epichi baghliranti belliali, quandu elli anu crucifiedu Ghjesù Cristu per i peccati di l'umanità. Questa scummissa hè un desideriu di u battèsimu per esse gratite à Cristu per u stessu sacrificiu per u salvadore è a fede in u putere di a Santissima Trinità: Patre, Filestu è Spìritu Santu. A croce hè un cuntenutu peculiar di l'educazione cristiana - u Crede. Hè diffesibile di sobrevalorà u putere di a croce, cum'è secondu a tradizione di i santi, cù a so aiutu, e timpeste fù tamed, extinguit l'elementi di u focu, cuntentatu l'bocca di l'animali è hà fattu periculi mortali in poisons. Facemu stu attu per esse ridere di i pinseri impuri, tamendu passioni è esiliu, spiritu maligni.

Cumu esse ghjustìziu esse batteziatu i cristiani?

In a fede cattolica ùn ci sò micca una regule stissa in l'applicazione di u segnu di a cruci, pò esse sfarenti, secondu a tradizione di una certa località.

Per esempiu, i cattolici grechi sò battizati da listessa manera cum'è rapprisentanti di l'insignamentu cristiana, da u culu, da l'spalla à diritta à a manca. À u listessu tempu, i cattolici anu travagliatu in u so propiu modu, da cima à u fondu, da u spallezzu oghje, è detta u dirittu, mentri i dete sò allughjate di formi diffirenti, pressu l'indiu, u polu è u falu da u mezu à l'altru restanu. Inoltre, a seconda opzione hè permessa, u dettu annantu hè pressatu à u grande, è u centru è l'indicesi sò chjusi, diretti diretti. Ci hè un terzu tipu - quandu i cinque hamde ùn sò micca cumposti bè in un pocu.

In l'America Latina, cumpritu l'intruduce, hè cumunitariu d'applià a furia di u labbre in u polu.

Cumu battezi?

Piglià a tradizione di u battèsimu, u requisitu più impurtante hè di fà cù pinsamenti purificati, cù tuttu u vostru core, è vulete u vostru parenti solu boni, ma micca materiale, per crede in a forza di u ritu fattu. Hè impurtante ancu di mantene i vostri ditti bè chì sò battizati, i trè ditte di a manu dritta - un simbulu di cunvinzioni in a Trinita Beata, doblegate i vostri ditte, esprimenu a fede in u Uniforme Trinità è indivisibile, è u plegatu di i dete hè simbulu u simbulu di ricunniscenza chì a Trinità hè Equitariu. Poviti dui altri ditte, un segnu chì ci sò duie natura in Ghjerusalemme: divinità è umana, pressendu dui ditti di u dettu e un deed anònimu à a palma, significa accettazione chì u Signore si vintu da u celu per a salvezza di l'umanità. Per alluminà a croce, averemu a nostra fidia in u Signore Ghjesù Cristu. Prima, metterà i trentati trè dete à u testa, è chjina di cunsecre a so mente è i pinsamenti.

Tucculà u pettu, in u plexu solidu, ti dumandemu di salvà u vostru core è i sentimenti.

Pigliate a manu nantu à u to spore à u drittu è u mandatu, avemu dumandatu à rinfurzà a vostra forza è cunsacre e boni cumete.

Inoltre, ùn avete bisognu à vende in bracciami à u battèsimu, perchè San Giovanni Crisòstitu hà dettu chì per questi movimenti, aiuttu à l'àgeru Diu è rallegendu in Dimoni.

Cumu averebbe batteziatu dirittu voltu à entra à a Chiesa Ortodoxa?

Per esse batteziatu hè necessariu prima di passà à u territoriu di a chjesa , di fronte à a chjesa, è davanti à a porta à a chjesa propria, hè decisu di riconverà a croce trè volte. Un altru arcu hè aghjustatu, perchè averemu dimustratu umicità, ricunnosce a peccatore è l'onuri a grandezza di Diu.

Per cresce, cullisce i medii, indegnu è pulgaru di a manu giuda, è i dui persunanti - pressu à u pale di a manu, portanu a manu in u tagliu, dopu à u fondu, da a to spalla à u diritta è a direcia. Pruviste dopu à a cruci, prima, cù i vostri braccia, cuminciendu à u livellu à u cinturione o à u pavone. In a camara, avete bisognu di cruciare davanti à l'altare è i icone à quale avete da avvicinari. Quandu surtendu, realizà a stessa prucessione, prima di cresce à a chjesa è partendu da u territoriu.

Dopu avè cast una croce, fate u misteru luminoso di u Signore, ricurdate è pigliate in seriu, vi riceverete a prutezione vera, reverenza è benedizzione di Diu.