Preghjonu pè quelli chì ci vòlenu è offendanu

In tuttu a vita, una persona hà incontru cù diverse persone chì facenu un vastu sensu di sentimenti . Puderemu esse amatu, apprezzate, odiatu, protetti, offesi, etc. Ùn sò solu i psiculoghi, ma ancu crede chì u populu crede chì ùn pudete micca accumulà un negativu nantu à a vostra alma, perchè vene solu à l'abissu. Ci hè una prichera especial per offensione è annunziendu, leghjendinu chì una persona pò purificà i so negattivi è ottene perfetta. Curie, dice chì quandu una donna ripensa per pricà per i so aversàti, quissa indica a so vuluntà d'entra in u Regnu di Diu.

Pudete prughjetti di a prichera in casa è in a chjesa. Dà impurtanza eccezziunale hè u postu. Se vulete vultà à a cunfessione, davanti à ella, avete bisognu di pricà per i nemichi per schiettu di a negatività.

Perchè leghje una prichera per quelli chì ci vòlenu è offendanu?

Per capisce stu prublema, suggerenu turnà à i fonti religiosi. Mentre chì Ghjesù hè statu crucifissu nantu à a croce, hà tornatu à Diu è li dumandà di pardunà i suldati attaccati à l'esecutà è e persone chì osservàvanu ciò chì succidia è ùn hà fattu nunda. A religione cristiana hè sempri cunsiderata "pirdunanti", postu chì in u vechju testamentu u sensu di vendetta hè cumprinneru in a lista di piene terribili. Ci hè ancu un mandamentu tali chì cambieghja chjaramente chjaru u principiu di u pirdunu: "sì vinutu culpitu nantu à una pugnale, da sustituisce un antru". Mi rinfriscà sta espressione assai più profonda chì, pari, perchè aiuta à una persona per distinguish l'accident di intenzione maliciosa. I crmennusi cridanu chì premindui per l'inghjulius di l'odiu, aiuta à purificà l'ànima propria è appena vicinu à Diu.

Prussibile in ogni religione sò certi taboo, a lista di quali include u desideriu di vendetta. In u Cristianèsimu, cresce chì una persona chì spessu resinse, odi à l'altri è voli vindicà, solu svinte a so anima. Hè necessariu di leghje e pricati peri regularmente, è facenu solu cù un core puru è cù boni intenzioni. Prima di Diu hè necessariu di apre a sola da questu modu, sarà pussibule riceve a benedizzione è sustegnu di e Forzi più Alto.

Oghje per pardunà quelli chì ci vòlenu è offrennu Ignaty Bryanchaninov

Sta preghiera hè più aggradiu, perchè u santu dumanda à mandà à Diu à i nemici di e diverse benedizioni. Questu ci spiega da u fattu chì hè in l'nimici chì permettenu una persona per addivà vicinu à Diu, insignendu à l'umilità è à rializzallu peccati.

U testu di a preghiera per quelli chì ci vòlenu è offendanu:

"U ringraziu, Signore è u mo Diu, per tuttu ciò chì hè stata adupratu hè nantu à mè! Iò vi ringraziu per tutti e penitenzi è e tentazioni chì m'avete mandatu per a purificazione di quelli chì eranu difinati da i peccati, per a cura di i peccati ulcerati, a mio ànima è u corpu! Avete misericordia è salvate quelli strumenti chì avete adupratu per a mo cicatrisione: quelli persone chì m'offivanu. Benedisci ancu in questu è u seculu dopu! Dàteli in virtù ciò chì hà fattu per mè! Assignà da i vostri tesorite eternità ricchezza abundanti. Chì site aghju purtatu à voi? Cosa piace sacrificà? Sugnu solu peccati, qualchi viulazione di i vostri manduli divins. Perdà, Signore, pardate l'in culile davanti à voi è davanti à l'omi! Perdà maestru è micca rifiutu! Grantni per è sicuru è sinceramente averia chì sò un piccatore! Grant me to reject sly excuses! Grant me repentance! Grant me un corpu rotto! Grant me mancanza è umilità! Grant amate à i vostri vicini, amate i senza difettu, alloghju à tutti, è cunsulazione è insulte! Grant mi pacienza in tutti i mo penzii! Mi pattu pi paci! Laveu a mo peccatu di mè, è fassi a vostra santa cena in u mo core, è fècenu è un travagliu, e parolle, i pinsamenti è i mo sentimi.

Ci sò altre priceggi per quelli chì ci vòlenu è offendanu.

Troparion, Tone 4:

"U Signore di l'amore, chì pricò per quelli chì anu crucifiedu, è à i vostri discìpuli nantu à i nemichi chì priconu cumandati! Quelli chì ci vòlenu è offentanu à noi, perdone, è turnate da tuttu u male è falce à a vita fraterna è virtuva, humillamente pleura à Ti: glorificate, u Humano, in cunsunanza cun una mente.

Kontakion, Tone 5th:

"Cum'è u primu martyr U vostru Stefan pricava per quelli chì l'anu uccisu, Signore, è noi, chì cascanu à sente, pricate: odiè tutti è offendemu, perdone, perchè micca chì una di elli per noi hè persu, ma tutti sò stati salvati da a vostra gràzia, Diu hè tuttu misericurdente" .