Rovine di legami

Ogni sapi chì i pasticci casani sò assai megliu cà una tenda. Per avà diceremu ricette per pane pasticci di pasta di levadina.

Buns casani cun pani di levitu

Ingredients:

Preparazione

U liggeru secondu secondu hè diluziatu da u latte cálido, aghjunghje u restu di l'ingredienti, menu l'oliu è i pezzi è stà cun un mezcladoru. Allora aghjunghjeva in l'oliu, megliu, cunfunditu di novu, abbandunate in u calore. Dopu chì hè adattatu, l'amuciamu, intaramu u paniqueru lavatu è seccu, è torna una volta da avè avvicinatu. È quandu u so risultatu una seconda volta, formule u pane è mandi à a bacia. Oghje u grippu, cù u 20 ml di latti, è abbandunate i minuti per 20, per quessa un pocu più. Avete cusutu pasti in casu da una pasta di levatrice in u fornu à una temperatura di 200 ° C durante circa 15 minuti.

Pane di pate pasturali

Ingredients:

Preparazione

In acqua calza, piglia a levadura, 2 cullizzioni di farina, mischjà è lasciate per andà. In u verdu suttili u latte, l'oliu vegetale, aghju salitu, u zuccheru, a farina è amassi a pasta. Sugisce assai lignevule. Dividisci in balelli, pisanu aproximadamente 50 grammi, appendicamenti a chjappà è a stallate nantu à a pittura oiled. In a superficia di rotllo cù un cutiddu facemu turnuli è surtite l'minuti per 5-10 pè vene. Dopu quì, foglie buns for 15 minutes at 200 ° C. Buns prestiti immediatamente lubricated with cold water and covered with a towel.

Buns, coralli da una pasta di levadina

Ingredients:

Preparazione

À a pasta di levitu è ​​bonu adattatu, si deve esse preparatu da i prudutti di a temperatura di l'ambienti. Hè per quessa tutti i prudutti necessarii per a preparazione di biscotti di levadurà in anticipu piglià da u fretru. Allora, fretce u latte à pocu, dissolve fresh yeast nel, pour 1 tablespoon of sugar and mix. Chì l'opaque venga in 15 minuti. Melt the butter, and cool cool. Quand'elle l'arghjentu hà risuscitatu, pour à u mantellu friddu è cunglite. Agghiuncinu gradualmente a farina tamanta è aghjunghje a pasta di levadura. Hè bisogna à esse un'uglie di bè, micca steep. E ora avviammi direttamente à a furmazione di corazioni. Per fà quessa, a pasta hè divisa in 4 parte, ognuna di elli hè struvata cun una capa, chì u grossu hè di circa 5 mm. Ogni chjucu si sminuzzia cù u zuccherinu è a canna ciata. Allora ogni furmulu hè figurattivu divividemu in a meza è turnate dui bandei di u capu in un rotulu in a direzzione unu à l'altru. Cusì, si ncontranu in u centru. I rotuli chì sò stati chjudiati in pezzi cù un grosu di circa 2 cm è aghjughjanu ogni puntuale à a forma di un cori, pizzicheru è stendu u centru cù i vostri ditte. Oghje nantu à un fragnu di furna, oliu, è lasciate in un locu caldu per andà. À 170 ° C, cocchi cocchi cucire di zuccheri da una pasta di levitu per uns 20 minuti.

Sicondu sta ricetta, pudete puru cocurate buns-rosettes da una pasta di levitu. Solu per elli, i lattichi di petri sò imbuscati in rollu cù un rotulu, è poi furmatu in pezzi cù un spessu di circa 3 cm. Pianu spusatu per fà una "rose". È ancu e cocchi cucire di 20 minuti à 170 ° C.