Thondos


In a cità surcoreana di Yangsan, ci hè un tempore buddista anticu chjamatu u Tempiu Tongdosa. Hè situatu nantu à a piccula miridiunali di a roccia Yonchuksan è hè cè famosu per esse u monasteru in u paese duv'è ùn hè micca una statua di u Buddha Shakyamuni.

Infurmazioni ghjugna

U nomu di u sacru significa "u passaghju à l'illuminazione". Hè un complexu sanu chì hè unu di i 3 monasteri principali di u Choge Ordine di u Budismanu Coreanu. Queste munasteri simbulizanu e repertorii principali di a religione:

Quì ci sò guardati i sacriali reale, chì sò pezzi di i reliquii di u Buddu (guru l'osso) è un pezzu di i so vistimenti. Questi reliqui sò posta in stupas di pedra è sò in u tribunale di u Kumgang Kedan. Sò stallati nantu à un pedestalu è circundatu di una fasa. Hè stati cunduti da a China da un monacu buddianu chjamatu Zhazhzhan (Chadzha), chì in u 646 (u regnu di a Regina Sondok) fundò u monasteru di Thondos.

U postu hè statu micca sceltu per casu, postu chì, secondu a legenda, in questa parte di e muntagne, anu travagliu i draghici, prutezzione di i santu. A strada, per tutta a so storia, u monasteru hè mai statu distruttu è hè statu perfettamentu prisirvatu à u ghjornu oghje, è u focu in u tempiu ùn hè stata extiguata più di 1300 anni. In u monasteru i cultii di cultile peregrinu (sò include in a lista di u tesoru Naziunalu №290), per quessa, l'ero Statue di Buda ùn sò micca necessàbbenu bisognu.

U cumbre di tempiu hè situatu in un locu pittorescenu è hè circundatu di pini centu anni è, traversu u so territoriu, hè un fiume cun cascate, u rughjonu da chì pacifies è questi u visitanti. A tali natura prumove meditazione è restitu mentale. Hè bella quì in ogni mumentu di l'annu, ma in a primavera, in particulare, perchè in l'aprile una fioritura fiori di chjara.

Descrizzione di u cumplessu

In u territoriu di Thondos ci sò 35 pagodas è i visitori, è ancu 14 template chjucu (amzhi). Hè un gran numaru di locu permette chì unu di cunsiderà stu monasteru unu di i più stondi cumerci Buddisti in u paese. Ci hè circa 800 tesori culturali è 43 relìchju religiosi chì facenu chì u monastru pare com'è museu. U più famosu sò l'antica lampone è u tamburinu.

À l'ingressu à u tèmpiu di Thondos ci hè un stagno via chì u ponte di "windless" hè ghjittatu. U simbulizeghja a fruntiera trà u mondu di u Buddhismu è u spessu affullatu. In u centru di u reservoir hè una piccula volta di cullezioni chì cumprendi i desideri. Pensate à u to sònniu è tira una munita.

In u tribunale di u cumbre di u templeu sò furnuti cù i picculi giardini orientali è sculture antichi chì prutegginu u monasteru da i spiritu maligni. Ci sò dilucchiati cù l'edificiu architectural unicu.

Funzioni di visita

Qualcunu pò intrutu in u santuario, ma ùn tutte e tutte l'abitudini sò dispunibili per vede. U costu di accissioni hè $ 2.5. I visitori sò obligatori d'accordu e seguenti reguli:

Cumu per andà in u sacru?

U tempiu hè situatu in a pruvincia di Gyeongsang-Namdo, 30 km da a cità di Busan . Da u paese à u monasteru pò esse acquistatu in autobus (pale 34 è 35) chì quita da a terminal localizzata in l' estazione di metro di a prima linea. A tarifa hè $ 2. A stop hè chjamatu Thondosa, da quì hè necessariu di andà à u tèmpiu per 10 minuti.