Kimjonsohn


U territoriu di a Corea del Sur hè u 70% coperto cù culline è rocci. Una di e muntagne più famose in u paese hè Geumjeongsan. Hè situatu à a parti nord di a cità-metropolis Busan è hè assai populari cun turisti.

Infurmazioni ghjugna

L'attrazioni cresce una grande zona in u paese è passa per:

U puntu più altu di a muntagna righjunghjendu una marca di 801.5 m è chjamatu Knodanbon. U cimi hè nantu à a fruntiera di dui citati: Yangsan è Pusan. Milani di turisti vènenu quì ogni ghjornu. In particulare ci sò assai oghji nantu à i ghjorni di simarone, quandu i locali uniscini i viaghjatori.

Versi di Kimjonson sò piaciati cun piacè per i zitelli d'età in furmatu, adulescenti, pensioni è ancu ghjovani parenti cù trappi. Soli pigghianu cun sulari pleganti, nantu à quale si ripitate duranti l'ascensione.

Chì vede à Kumjonsan?

In u territoriu di a muntagna sò attraversu attraversu turisticu. I più famusi sò:

  1. Sanson-Mall hè un quartieru chì si trova in un vallée di muntagna è hè isolatu da altre città. L'estructura di u pagamentu hà include parechje campagnoli è pasturevuli, destinati à i pastori animali. I visitori sò trattati quì cù i pezzi tradiziunali coreani , acquistendu di e particularità lucali è di modu di vita, è ancu insignà l'articuli populi.
  2. Kumjonsanson hè una fortezza cunsiderata cum'è a più grande in a Republica di Corea. Fu fundata in u 1703 per prutege i fruntieri statali di razzii di u mari. Per l'erecciunazione di u Santuariu, più di 1000 pulitori sò stati implicati, chì anu stati materiale di edifiziu (vigori è polis) 50 km da quì, è e petri laminati da a cima di a muntagna .
  3. Pomosa hè unu di i tempii buddisti in Budva . Quì cresce u currente di Beomeocheon, u sonu di quale ombre l'ànima cù u putere di a natura. Parechji munzelli amate per meditate quì è meditate nantu à a vita eterna, è i viaghjatori solu ripusite.
  4. À traversu u blocu di petra di u fiumu chì chjamava fiumu Kimjonsan, diluting u paisaje di a muntagna. In u viaghjate forestale pudete vedere un altru lago, chjamatu Suengan. In ghjiru à queste stagni, i lochi circunvicavanu picnics è cede. Ci hè u 50 ghjovani à ghjornu di u ghjornu di ghjornu, ma elli ùn abbandunarà mai di u traspurtadore, perchè a natura circundante hè casi in a so forma originale.

Funzioni di visita

Tutti i turisti chì anu da circà di cunquistà à Kumjonsan avè bisognu di ripiglià un vistitu cómodu è di scarpi, acqua è ripiglienti, è in l'estiu - ancu tocchi. Avete sapè chì un colpu di u ventu forte è u perforatu in a cima di a muntagna (vaghjime di viaghjatori digià s'ellu ci occupa da quì sottu rocks), perchè e cose da cose cun voi.

Cumu ghjunghje?

À a cima di u Monte Kumjonsan ponu accade in 3 manere:

  1. Cumpulari di u telefuni. Landing on is made in u parcu di Kumgang.
  2. In autobus. Partenza da l'estazione Oncheonjang è aterò a ghjente in Sanson-mahall.
  3. A pede. L'ascensione principia da a porta nord di a citadella di Kimjonsanson è si stendi nantu à u muru di a furtizza. Eccu un ghjocu di strada chì si stende à Knodanbono. In certi lochi sò assai pèndite abbastanza è si sviluppau.

À a cima di u Monti Kumjonsan pudete vedere visione impressiunanti è pittoresca panoramas chì aborden i cità più vicini. Hè pussibule scecà quì solu in u clima chjaru.