Quale tipu di nasu avissi un gattu?

Per scopre à a puntata di a malatia , avete deve guardà cun vigore currettamente a cundizione di u nasu di a cazulina, cuntene perchè quantu hè moltu è micca troppu caldu.

Se a to petite hè sanu, a bocca hè l'acqua, hè fresca, ancu un pozzu slippery, bogata, ùn deve micca sbucciatura è crosta. A punta di u nasu di u ghjattu hè un tipu d'indicatore di a so cundizione.

Signs di a malatia di u ghjattu

Sapendu chì u nasu hè normale in un catà sanu, pudete, da u più chjuchju cambiamentu, capiscenu chì tuttu ùn hè tuttu cumu cù l'animali. Si in u ghjornu, toccu à u nasu di l'animali, avete sentutu chì ferma quì è sicondu, poi tenete bisognu à prestu attentatu à l'altri sintomi di a malatia è quessa deve esse u mutivu di cuntattu cù l'veterinari.

A temperatura è un signu chjaru impurtante di a malatia, per quessa, sapendu chì di a catata deve esse normale, è u sensu di u nasu, u pruprietimu atttu ùn vi mancu missu l'iniziu di a malatia di a cerva. In un animal saudu, a tampiratura normale pò varià da u 38 à 39 gradi, in un gatucci hè medità di u diploma altu.

Hè deve esse cunsideratu chì a tampiratura di l'animali pò varià di un ghjornu, in a sera hè un ligu crescenu, chì ùn hè micca un signu di una coperatura mora. Se u ghjattu persu u so pritetu, diventenu sedentariu, dorme assai, hè depressu è ancu hà un nasu seccu, calda à u toccu: questu pò esse u principiu di a frebba cusì, è detalli a deshidratazione di l'animali.

Ùn avėi micca in panicu si u canali di u cat ha cagiunatu sempre in u sonnu, pò ancu succede dopu à ghjucassi attivi, a temperatura pò esce da l'animali è anch'ellu stende.

Un nasu assai friddu in un gattu, particularmente paleta notevoli, pò ancu indicà a malatia d'una animale o a so fiore.

I patroni di i misgi sò sapiri chì, si u nasu di i peccativi hè frescu è umitu, ùn ponu micca esse un signu 100% di a salute d'animali.