Museu Nazionale di Butānu


Se decide u visitare u monasteru di Dunaj-lakhang in a cità di Paro , ùn ne sia micca missu l'oppurtunità di riservà una scursioni à u Museu Nazionale di Butan. Eccu un gran numaru di reliqui Buddisti sò riuniti, chì saranu d'interessu ancu à quelli chì ùn sò micca supportu di sta religione.

Storia

U museu Naziunale di Bhutan fù apertu in u 1968 da l'ordine di u terzu regni Jigme Dorji Wangchuk. In particulare per questu scopu, a torra di Ta-Dzong fù riinchjata, chì finu à quellu tempu hè stata utilizata com'è una fortificazione militare. Hè stata fatta in 1641 in u mare di Paro Chu è in a tempi antica hà aiutatu à prevene l'invasioni di e truppe di l'armata in u nord. Avà u bastimentu hè utilizatu solu per puritori pacìfichi.

Funzioni di u museu

L'edificiu di sei storii di u Museo Nazionale di u Butan hà in una forma ronda. In prima di a torre di u Ta-dzong e persone soldati è prigiuneri di guerra. Stu museu ha cullucatu un gran numaru d'artefattiti Buddhist, chì sò di valore particulari à i pellegrini. Avà ogni chjaru di u bastimentu hè assignatu à una certa cumuzzioni. Visitu u marcale , puderete acquistà cù e seguenti relìqui:

Prima di vultà una scursioni per u museu Naziunale di Bhutan, deve ricordate chì in u museu hè pruibitu di piglià a foto è u video. U fotografu hè permessu solu fora di questu.

Cumu ghjunghje?

U Museuu Naziunale di Bhutan si trova in u borough di Paro. Hè più sicura per vultà in caru, accumpagnata da una guida o un autobus turistico. U museu hè situatu à circa 8 km da l' aeroportu di Paro , chì pò esse alcuni in 17-19 minuti.