Buns e pasi - ricetta

Ci hè difficiule di truvà una persona chì ùn piace micca. Eppo, hè difficiule di rinunzià una patty fraganti o bun cun una tazza di tè favuritu. E imagine chì ùn hè micca una compra di una galletta, ma una casata ... Vkusnotishcha, right? Ora avemu dettu qualcume di pane pasture cun pascu in casa.

Cume buns pasteri cù pasi?

Ingredients:

Preparazione

U lìcciu caldu, avà da esse caliu, micca calore. Facemu a spitu: aghjunghje uvedentu à u latte, a mità di a farina è mischjà. Cumpigliemu u pruppu in un locu caldu. Quandu s'arrizzò, amuciamu, aghjunghjenu a salinu, a mantra è a vitelluccia di 2 ova, anu aghjustatu a pocu aghjustà a farina restante è ammaite a pasta elastica. U putemu in un locu caldu. Havi bisogna à u minimu 2 volte. Quandu a prima volta vinia, l'amuciuciu è fenda per andà torna.

Divide a pasta in 2 parte. Ogni annantu à quellu chì hè stata ridotta duoppu, avemu sprezzatu i pezzi è u roll cù un rollu. Puderete chjappà i rotuli in pezzi - questu seranu i nostri buns. U pan hè lubricatu cù a mantra, avemu spartutu buns è ci lasciemu per 15-20 minuti, anu da esse ghjustificatu. Avale u ovu è a griglia a cima di i rotuli, sceghja à 200 gradi per una media ora prima di fussu. Biscotti dulce cù paschi prestu.

Buns e pasi in un pani maker - ricetta

Ingredients:

Preparazione

E stagni prediletti, avemu lavatu è fugliate l'acqua furiosa. In a furmazione di un furnitu per piacere manghjusate, aghjunghje l'ova, u zuccheru, u salinu è u latti. Siftemu a farina è aghjunghje ancu à u moltu, ci hè un rash of yeast. Avemu prisentatu u prugramma di a prima prova di eghje. Dopu chì u corridante hà apartu, aghjunghjite i pezzi. Turnate in novu per u sicondu mischju. E pudete avete aduprà à a vostra discrezione: pudete campà un pane in un pani, o pudete - in u fornu. Sì avete trattatu in u panificatore, fate u modu "Baking Baci" è fatevi finu à chì senti un suttu. Se avemu dicisu di foglie bolli in u fornu, aghjustemu a pasta, mette nantu à a superficie di a farina, è cumincià à fantasia. Pudemu dinò stampà i boli, è pudemu fà "curls". Per questu, a pani è rutulatu in una strata, divividemu in tesi, è cullate ogni rotulu cun un rotulu. Pusendi u bolli nantu à una cupertura di fragola, fate vene nantu à 20-30 minuti, fate l'ovo è fremenu à 180 ° durante 25-30 minuti. Quandu i pannelli cuminciaru à ruboru, verificà a prontùzia di un peddile. S'ellu si stalla quarchi secca, e po intrattenimentu cù u passdu sò pronti.

Ricetta per pane pastasti e pasi

Pesti di levitu cù casgiu cotti è pezzi sò ancu chjamati "casgiu", se u riposu ùn hè micca cuparti di pasta. Cumu per fà furmagli cù pasca è furmagliu cotte, avemu da daveru issa.

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Facemu a spitu: mettite u latte cálido, a mità di farina, u levitu è ​​u zuccheru. U putemu in un locu caldu. Quandu l'arghjentu hà risuscitu, aghjunghje l'ovu, margarina fridda, farina, vaniglia è un pocu di salitu. A pasta hè fatta finu à u quellu fermu per quelle pè e mani. Ora l'avemu cacciatu in un locu caldu. Quandu u so risu, deve esse impastatu. Hè ricivutu fà à fà novu 2.

Mentre a pasta hè adattata, facemu cun l'acqua. Per fà questu, puditeghje u furmagliu cù u zuccheru in una licenziale, aghjunghjite u zuccherinu di velliglia, a farina, u pezzu è cunglite.

Dopu à quessa, aghjunghjemu a pasta in a tavula, spizzata cù farina. La dividemu in marmi. Ogni ballu hè liggeru apprufittata, facemu un diprissioni in ellu è fate u nostru travagliu. Se ùn vogliu micca u riposu à esse apertu, pudete formate u buns in un altru modu, per esempiu, rumpule a pasta in una strata, cumprà u riposu è ripiglià i viti. Eppo in furmà in porghje. Quì pudete fà cumu fà cum'è piace.

Pate u buns nantu à una bachettia di focu è i lampate. Lubricate a cima cù una catina è mandi à u fornu. Agghiunciu à una temperatura di 180-200 grai à circa 25 minuti finu à chì a massa torna rouge. U buns bundle è u pezzu sò speciali savurinu cù u lattu friddu.